عصر خودرو

بختیاری تاکید کرد:

نقدینگی، پیامد مثبت عرضه محصولات کشاورزی در بورس کالا

عصر بازار- عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه پیامد مثبت ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا ایجاد نقدینگی برای کشاورزان است،گفت: فروش محصولات کشاورزی در بورس کالا با نرخ مناسب عاملی برای حذف دلالان در صنعت کشاورزی به شمارمی آید.

نقدینگی، پیامد مثبت عرضه محصولات کشاورزی در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از خانه ملت، علی بختیاری درباره ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا، گفت: ایجاد ساختار فیزیکی برای  ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا الزامی است و این درحالی است که مزیت ارائه خشکبار در بورس کالا نسبت به دیگر محصولات کشاورزی بالاتر است.

      نماینده مردم بافت،رابر و ارزویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تدوام تولید و توسعه انبار دو رکن اساسی ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا به شمارمی آیند،تصریح کرد:برای ارائه محصولات کشاورزی دربورس کالا نیازمند ایجاد انبار به طریق سراسری درکشور هستیم.

    بختیاری افزود: نقدینگی پیامد مثبت ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا  است؛زیرا تولیدکننده پس از ارائه محصول در بورس می تواند محصول را به طریق  مستقیم به فروش برساند.

    عضوهیئت رییسه کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس با بیان اینکه توسعه انبارداری برای ارائه برخی محصولات کشاورزی از جمله صیفی جات در بورس کالا به جهت ماندگاری پایین الزامی است، یادآورشد: فروش محصولات کشاورزی در بورس کالا با نرخ مناسب عاملی برای حذف دلالان در صنعت کشاورزی به شمارمی آید

    برچسب ها