عصر خودرو

مهذب ترابی مدیرعامل قدس نیرو شد

عصر بازار: سعید مهذب ترابی از چهره های نام آشنای صنعت برق که دارای سوابق مدیریتی متفاوتی در حوزه برق و انرژی کشور بوده است بعنوان مدیرعامل جدید شرکت قدس نیرو معرفی شده است و دوشنبه آینده نیز طی مراسی رسمی آغاز بکار خواهد کرد.

مهذب ترابی مدیرعامل قدس نیرو شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خبرانرژی، مهندس مهذب ترابی ضمن تایید این خبر به خبرانرژی گفت: وی به صورت رسمی بعنوان مدیرعامل جدید شرکت قدس نیرو معرفی شده و دوشنبه آینده نیز مراسم معارفه برگزار می گردد.

    وی در ادامه بیان داشت که شرکت قدس نیرو از شرکت های بزرگ و باسابقه در صنعت برق است و امیداوریم بتوانیم با حضور در این مجموعه شاهد گسترش برنامه ها و ارتقای کمی و کیفی فعالیت های این شرکت باشیم.
    مهندس مهذب ترابی متولد 1339 بوده و دارای مدرک کارشناسی برق قدرت از دانشگاه صنعت آب و برق(شهید عباسپور) است. وی مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی صنایع گرایش سیستم و بهره وری از دانشگاه صنعتی امیر کبیر اخد کرده و دارای 32 سال سابقه کار دولتی است. در این مدت 28 سال سابقه فعالیت اجرایی داشته و نزدیک به 15 سال نیز سابقه تدریس دانشگاهی دارد.
    وی فعالیت خود را در ستاد سازندگی برق خراسان شروع کرد و مدتی نیز بعنوان مدیرمناطق برق تربت جام و سبزار و امور نواحی برق در خراسان فعالیت داشته است.  ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان، ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد، ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ، ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان بهره وری انرزی ایران (سابا) و مدیرعاملی شرکت مهندسی مشاور نیرو از دیگر سوابق اجرایی سعید مهذب ترابی است.
    مهندس مهذب ترابی دارای بیش از 20 مقاله در کنفرانس های مختلف بوده و دارای سابقه عضویت و فعالیت در بیش از ده انجمن و کمیته تخصصی در صنعت برق است. در سال 80 بعنوان مدیر برگزیده ملی معرفی گردید و هم اکنون نیز رئیس انجمن علمی مدیریت مصرف ایران است. مهذب ترابی در سندیکای صنعت برق نیز فعال بوده و همچنین عضو هیئت مدیره انجمن شبکه های هوشمند انرژی است.
    شرکت مهندسی قدس نیرو یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مهندسی ایرانی است که با بیش از 35 سال سابقه در اجرای پروژه‌های برق و انرژی، آب، نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع جنبی مرتبط با آن فعالیت دارد.
    فعالیت این شرکت، ارائه خدمات مهندسی پیشرفته در زمینه احداث و توسعه نیروگاه‌های گازی، بخاری، سیکل ترکیبی، انرژی‌های نو، صنایع نیروگاهی، پست‌های انتقال نیرو، شبکه‌های انتقال و توزیع، سازه‌های آبی، خطوط انتقال گاز و سایر خدمات مورد نیاز در صنایع و بخش حمل ونقل ریلی است.
    پیشتر فرخ امینی مدیر عامل این شرکت بوده و دکتر محمد رضا نوری (موسسه سازمان اقتصادی رضوی) بعنوان رییس هیئت مدیره فعالیت دارد. مهندس سید محمد هاشمی مدیرعامل فعلی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز بعنوان نایب رئیس هیئت مدیره و به نمایندگی از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ که یکی از سهامدارن قدس نیرو است فعالیت دارد. مهندس فضل‌اله امیرلیراوی، دکتر محمد حسن نژاد (نماینده آستان قدس رضوی)، مهندس گلچین ایروانی دیگر اعضای هیئت مدیره این شرکت هستند.
    قدس نیرو یکی از شرکت های وابسته به آستان قدس رضوی است و بیشترین سهام شرکت متعلق به آستان قدس است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها