عصر خودرو

لندن نباید از شهروندان اروپایی به عنوان اهرم فشار در برگزیت استفاده کند

عصر بازار- جمعی از سیاسیون انگلیسی خطاب به دولت این کشور هشدار دادند، از شرایط شهروندان اروپایی ساکن بریتانیا به عنوان مساله‌ای به عنوان اهرم فشار در مذاکرات خروج استفاده نکنند.

لندن نباید از شهروندان اروپایی به عنوان اهرم فشار در برگزیت استفاده کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، جمعی از سیاسیون انگلیسی هشدار دادند از نیروی کار اتحادیه اروپای ساکن در بریتانیا نباید به عنوان  اهرم فشار در مذاکرات برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) استفاده کرد.

    به نوشته رویترز، کمیته اقتصادی شورای شهر لندن گفت 13 درصد از مشاغل پایتخت انگلیس در دست نیروی کاری است که متولد دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا هستند و در بخش‌های مهمی مسئولیت دارند.

    این کمیته در ادامه گفت، لندن به میزان قابل توجهی بر روی نیروی کار اتحادیه اروپا حساب می‌کند و این افراد مانند نیروی حیاتی برای اقتصاد این شهر محسوب می‌شوند.

    شهروندان اتحادیه اروپا ساکن در بریتانیا در بخش‌هایی چون سلامت، ساخت و ساز و تغذیه مشغول به کار هستند و این کمیته تذکر داد، بخش‌های مهم اقتصادی نباید بعد از برگزیت ضربه ببینند.

    ترزا می نخست وزیر بریتانیا گفته بود صحبت درباره حقوق شهروندان اتحادیه اروپا که در بریتانیا زندگی می‌کنند، اولویتی از مباحث مذاکرات خروج است و لندن برای آینده این شهروندان در بریتانیا ضمانتی نداده است.

    برچسب ها