عصر خودرو

خواجه نصیری؛

فاینکس ۲۰۱۷؛ فرصت مناسب برای معرفی بازار سرمایه است

عصر بازار- یکی از بزرگترین مسائل بازار سرمایه ناآشنایی عموم مردم با این بخش از بازار مالی کشور است که با برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصت مناسبی برای آشنایی و معرفی بازار سرمایه فراهم می شود.

فاینکس ۲۰۱۷؛ فرصت مناسب برای معرفی بازار سرمایه است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، محمودرضا خواجه نصیری مدیر عامل تأمین سرمایه آرمان با بیان مطلب فوق درباره اهمیت برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: نمایشگاه بورس، بانک، بیمه از زمانی که ایده آن شکل گرفته تا امروز و به مرور زمان پیشرفت خوبی کرده به طوریکه از یک نمایشگاه داخلی کوچک به یکی از بزرگترین نمایشگاه های منطقه تبدیل شده است.

    وی درباره مزیت های این نمایشگاه گفت: مزیت اصلی این نمایشگاه کمکی است که این رویداد در جهت معرفی بازار سرمایه و رونق در کسب و کار فعالان این عرصه ایجاد می کند، است.

    خواجه نصیری تصریح کرد: در نمایشگاه، نهادهای مالی پیشرو دستاوردهایشان را معرفی می کنند و در طول نمایشگاه ها شاهد رونمایی از دستاوردهایی نوینی خواهیم بود که به نوعی به بازار سرمایه و سرمایه گذاران کمک می کند.

    وی به ارتباط بین نهادهای مالی و شرکت ها در طول برگزاری نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: در ارتباط های بین گروهی شرکت ها و نهادهای مالی مورد ارزیابی صنف خود قرار می گیرند همچنین حضور مقامات عالی رتبه کشور در طول برگزاری نمایشگاه و برپایی سمینارهایی تخصصی که در یکی دو سال گذشته در حاشیه نمایشگاه برگزار شده از جمله دستاوردهای خوب نمایشگاه است که در جهت خبررسانی بیشتر می تواند از آن بهره گرفت.

    این فعال بازار سرمایه  تصریح کرد: بازار سرمایه در کشور ما نیاز به معرفی بیشتری دارد و این نکته جدی است که همواره بخش زیادی از مردم ما نسبت به بازار سرمایه ناآشنا هستند و نیاز به خبررسانی در این خصوص بسیار زیاد است بنابراین می توان از برگزاری فاینکس در جهت آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه استفاده مطلوبتری کرد.

    وی تصریح کرد: پشتیبانی از این رویداد با خبر رسانی بیشتر می تواند به ارتقاء کیفیت و اثرگذاری بازار سرمایه کمک کند چون جریان خبری یکی از کمبودهای اساسی بازار سرمایه است و نمایشگاه می تواند این فضا را به درستی ایجاد کند تا معرفی خوبی به واسطه نمایشگاه در کشور رقم خورد.

    برچسب ها