عصر خودرو

یک مقام مسئول خبر داد؛

رشد ۵۶ درصدی صدور ضمانت نامه برای صنایع کوچک

عصر بازار- مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک اعلام کرد: ارزش ضمانت‌نامه‌های صادرشده برای صنایع کوچک در یازده ماه امسال ۵۶ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.

رشد ۵۶ درصدی صدور ضمانت نامه برای صنایع کوچک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از مهر، محمد حسین مقیسه گفت: در 11 ماهه امسال در استان گیلان بیش از 110 میلیارد ریال، استان مازندران بیش از 68 میلیارد ریال و استان ایلام بیش از 57 میلیارد و 500 میلیون ریال، برای واحدهای صنعتی کوچک، ضمانت نامه صادر شده است.

    وی گفت : همچنین در استان تهران57 میلیارد ریال و استان اصفهان نیز بیش از 55 میلیارد و 500 میلیون ریال انواع ضمانت نامه برای صنایع کوچک صادر شد.

    مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک تعداد کل ضمانت نامه های صادر شده در یازده ماهه سال جاری  را 195 عدد به ارزش بیش از  953 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بیشترین ارزش ضمانت نامه های صادر شده در این مدت برای طرح های ایجادی به مبلغ 377 میلیارد ریال بوده است.

    وی گفت: 346 میلیارد ریال ضمانت نامه برای سرمایه در گردش، نزدیک به 100 میلیارد ریال ضمانت نامه برای طرح های توسعه ای، 39 میلیارد ریال برای ضمانت نامه های پیش پرداخت و 23 میلیارد ریال ضمانت نامه حسن انجام تعهدات در یازده ماهه سال 95 صادر شده است. 

    مقیسه افزود: بانک صنعت ومعدن با پذیرش 35 ضمانت نامه به ارزش بیش از 276 میلیارد ریال  و بانک سینا با 24 ضمانت نامه به ارزش بیش از 223 میلیارد ریال،  بیشترین میزان را از از اول سال 95 تا پایان بهمن ماه به خود اختصاص داده اند.

    وی گفت: در یازده ماهه سال جاری، کل ارزش ضمانت نامه های صادر شده و تمدیدی به بیش از هزار و 430 میلیارد ریال رسید که 56 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

    مدیرعامل صندوق ضمانت سرمای گذاری صنایع کوچک افزود: در این مدت، به لحاظ تعدادی نیز مجموع ضمانت نامه های صادره و تمدیدی به 293 ضمانت نامه رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 23 در صد افزایش را نشان می دهد.

    برچسب ها