عصر خودرو

فروردین ۹۶ رقم می خورد:

بزرگترین اجتماع فعالان بازار مالی در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

عصر بازار- دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با هدف معرفی پتانسیل های بازار سرمایه به سرمایه گذاران خارجی، گسترش فرهنگ سهامداری، ارتقاء آشنایی بنگاه های اقتصادی با تنوع روش های تامین مالی و فرآیند پذیرش در بورس تهران و آشنایی عموم هموطنان با بازار سرمایه در روزهای شنبه ۲۶ فروردین لغایت سه شنبه ۲۹ فروردین ۹۶، در محل دائــمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

بزرگترین اجتماع فعالان بازار مالی در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس اوراق بهادار تهران، حمید روح بخش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران برپایی این نمایشگاه را بزرگترین رویداد کشور در زمینه بورس، بانک و بیمه دانست و با بیان مطلب فوق گفت: برپایی دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه علاوه بر فراهم کردن زمینه آشنایی اقشار مختلف جامعه با بازار سرمایه و پول، بزرگترین اجتماع فعالان بازار مالی را رقم می زند و توانمندی ها، نوآوری ها، دستاوردها و خدمات متنوع مالی را در معرض مشاهده و بهره برداری عموم بالاخص سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار می دهند.

    وی به مشارکت کنندگان در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: مشارکت کنندگان طیف گسترده ای از ارکان بازار، کارگزاری ها، تامین سرمایه ها، مشاوران سرمایه گذاری، سبد گردانان، هلدینگ ها، ناشران بورسی، بانک ها و بیمه ها می باشند.

    مدیر روابط عمومی بورس تهران به تغییر زمان برپایی نمایشگاه در سال آتی اشاره کرد و گفت: با توجه به برگزاری نمایشگاه 95 در زمان ترافیک مجامع شرکت‌های بورسی و فصل تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، براساس تدابیر اندیشیده شده برای سال 96 زمان برپایی این نمایشگاه فروردین ماه در نظر گرفته شد.

    روح بخش برنامه های بورس تهران، طی 4 روز برگزاری نمایشگاه را تشریح کرد و گفت: غرفه بورس تهران در سالن35(سالن ارکان بازار سرمایه) واقع است و 30 نفر از کارشناسان بورس تهران به سئوالات سهامداران، سرمایه گذاران، کارآفرینان، پژوهشگران و دانشجویان پاسخ خواهند داد. همچنین 14 دوره آموزشی در محل غرفه برگزار خواهد شد.

    مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران تصریح کرد: در این دوره ها عناوین مختلفی در خصوص فرآیند پذیرش شرکت ها، معرفی تنوع روش های تامین مالی از طریق بورس، فرآیند سرمایه گذاری در بورس تهران، ساز و کار معاملات در بازار اختیار معامله و معرفی تارنمای بورس تهران برای عموم بازدید کنندگان برگزار می شود.

    برچسب ها