عصر خودرو

بررسی چالش‌های پیش روی معدن‌کاری در همایش علمی‌ مهندسی معدن

عصر بازار- چهاردهمین دوره همایش علمی مهندسی معدن اول خردادماه ۹۶ به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی معدن دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

بررسی چالش‌های پیش روی معدن‌کاری در همایش علمی‌ مهندسی معدن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل ازایسنا، این همایش که به عنوان قدیمی‌ترین گردهمایی دانشجویی کل کشور نیز شناخته می‌شود، علاوه بر بزرگداشت هفته معدن، محل اجتماع فعالان صنایع معدنی به شمار می‌رود.

    در این رویداد جمع زیادی از دانشجویان سراسر کشور با صنعتگران، معدنکاران و قانون‌گزاران این رشته مهندسی هرچه بیشتر آشنا شده و مشکلات و مسائل خود را بیان می‌کنند و برقراری ارتباط سازنده بین صنعت و دانشگاه، از مهم‌ترین دستاوردهای این رویداد به شمار می‌آید.

    برقراری ارتباط رو در رو میان دانشجویان و استادان عرصه معدن با مسؤولان و سرمایه‌گذاران این حوزه، ارائه توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها، دستاوردها و نیازمندی‌های حوزه معدن از جمله اهداف این همایش است.

    در حاشیه همایش، چالش‌های پیش روی معدن‌کاری کشور در قالب میزگردها و پنل‌های تخصصی به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.

    تجلیل از مدیران و مهندسان برتر کشوری، کارگران برتر عرصه معدن، دانشجویان برتر این حوزه نیز از دیگر برنامه‌های جنبی این همایش خواهد بود.

    بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، انجمن علمی دانشجویی مهندسی معدن در هفته معدن سال 96 میزبانی مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، انجمن مهندسی معدن ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، انجمن مهندسی معدن ایران، انجمن سنگ آهن، شرکت ملی مس، خانه معدن ایران، شرکت‌های معدنی و صنعتی مختلف در سطح کشور، دانشجویان و استادان دانشگاه را در چهاردهمین همایش مهندسی معدن به عهده خواهد داشت.

    برچسب ها