عصر خودرو

۲۲ اسفندماه رخ می‌دهد؛

عرضه بیش از ۵۰ درصد از سهام فروشگاه‌ زنجیره‌ای رفاه

عصر بازار- روز یکشنبه ۲۲ اسفندماه، تعداد ۲۳۴ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۱۶۰ سهم از سهام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در نماد «رفاه۴» به طور یکجا و نقد یا نقد و اقساط از طریق عرضه در بازار پایه فرابورس ایران و بر اساس مقررات بازار سوم به فروش می‌رسد.

عرضه بیش از ۵۰ درصد از سهام فروشگاه‌ زنجیره‌ای رفاه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، این تعداد سهام معادل 52.09 درصد از سهام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه بوده و قیمت پایه هر سهم آن 16 هزار و 600 ریال در نظر گرفته شده است. تعداد کل سهام منتشرشده این شرکت نیز 450 میلیون و 411 هزار و 110 سهم است.

    همچنین کارگزار عرضه­ کننده، شرکت کارگزاری بانک ملی ایران (سهامی خاص) است که بانک صادرات ایران، بانک تجارت، شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا به وکالت از بانک ملی ایران اقدام به فروش این سهام می‌کنند.

    نماد «رفاه» متعلق به شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در تاریخ 21 آبان 1393 در فهرست نرخ‌های بازار پایه فرابورس ایران درج شد.

    تاریخ ثبت این شرکت نیز که در گروه خرده‌فروشی به استثنای وسایل نقیله موتوری و زیر گروه خرده‌فروشی مواد غذایی، نوشیدنی و غیره قرار دارد اسفندماه 1392 بوده است.

    برچسب ها