عصر خودرو

معاون وزیر صنعت خبر داد؛

تدوین ۴۲ برنامه ویژه و تحولی سازمان صنایع کوچک

عصر بازار- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تدوین ۴۲ برنامه ویژه و تحولی سازمان صنایع کوچک در سال ۹۶ خبر داد.

تدوین ۴۲ برنامه ویژه و تحولی سازمان صنایع کوچک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از به نقل از ایسنا، مهندس علی یزدانی در آخرین گردهمایی سال‌جاری با اشاره به ایجاد تحول در ارائه خدمات بهینه به صنعتگران و متقاضیان اظهارکرد: در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه کشور، دستیابی به رشد اقتصادی پایدار و اشتغال‌زا و افزایش سهم تولید و صادرات محصولات و خدمات دانش‌بنیان برنامه‌های ویژه وتحولی در این راستا تدوین و جهت اجرا به همه شرکت‌های استانی ابلاغ می‌شود.

    وی کمک به واحدهای صنعتی جهت پذیرش در فرابورس و بورس کالا، ایجاد صندوق‌های جسورانه و بانک صنایع کوچک را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.

    این مقام مسوول افزود: بهبود رقابت‌پذیری SME ها از طریق ارائه خدمات نرم‌افزاری توسعه بازار و همچنین تدوین شناسنامه HSEE در شهرک‌ها، نواحی صنعتی و ممیزی ایمنی واحدهای صنعتی در سال آینده به شکل ویژه‌ای دنبال خواهد شد.

    یزدانی همچنین از پیگیری تشکیل و راه‌اندازی کارگروه‌های مدیریت بحران، ایمنی و پیشگیری از حوادث با مشارکت واحدهای صنعتی در کلیه شرکت‌های استانی خبر داد و خواستار شناسایی کانون‌های خطر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شد.

    مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در پایان این گردهمایی ضمن تاکید بر توسعه فراگیر خوشه‌های کسب وکار و ایجاد و توسعه کنسرسیوم‌های صادراتی از پایش و بررسی این برنامه‌ها در سال 96 خبر داد.

    ‌در این گردهمایی مهمترین اقدامات سازمان درحوزه برنامه‌ریزی، توسعه کیفی شهرک‌های صنعتی، حمایت از صنایع کوچک و امور حقوقی شرکت‌های استانی توسط معاونان و مدیران مستقل سازمان تشریح شد.

    برچسب ها