عصر خودرو

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

همایش تالی صنعت پتروشیمی فردا برگزار می‌شود

عصر بازار- مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی از برگزاری همایش تعالی این صنعت خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این همایش رشد صنعت پتروشیمی در مقایسه با دیگر کشورهای دارنده این صنعت است.

همایش تالی صنعت پتروشیمی فردا برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از فارس،‌علی محمد بساق‌زاده مدیر کنترل تولید پتروشیمی در یک نشست خبری که صبح امروز در شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد با اشاره به همایش تعالی صنعت پتروشیمی که فردا در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود، گفت: صنعت پتروشیمی با توجه به شرایطی که دارد باید با نظام جهانی به صورت هماهنگ حرکت کند تا بتواند بهترین نتیجه را در اقتصاد کشور ارائه کند.

    این مقام مسئول ادامه داد: بر این اساس همکاری‌های بسیار خوبی بین قسمت بالا دست و پایین دست صنعت پتروشیمی شکل گرفته و از هشت سال پیش برنامة‌ریزی منظمی برای تعیین یک الگوی صحیح در توسعه صنعت پتروشیمی صورت گرفت تا بتوانیم بر اساس یک مدل بین‌المللی تعالی صنعت پتروشیمی را به بهترین شکل به روز کنیم.

    وی با تأکید بر اینکه این مدل پس از ماه‌ها مطالعه انتخاب شد،‌خاطرنشان کرد: نظام نامه و دستورالعمل آن نیز مصوب شد و در طول هفت سال گذشته هر سال این مدل برای ارزیابی شرکت‌های پتروشیمی خصوصی مورد استفاده قرار گرفته است.

    بساق‌زاده با اشاره به اینکه در طول این هفت سال همواره سعی کردیم تا صنعت پتروشیمی کشور را به روز کنیم، خاطرنشان کرد: ارزیابی توسط این مدل در موسسات بین‌المللی اروپایی نیز ثبت شده است. بر این اساس نه تنها شرکت‌های پتروشیمی بلکه شرکت‌های تأمین کننده و سازندگان قطعات نیز مورد با این مدل مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

    این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای حرکت کنیم که با در نظر گرفتن اقدامات موثر بتوانیم صنعت پتروشیمی کشور را تعالی ببخشیم و حتی به دنبال این هستیم که این مدل تعالی در سه شرکت اصلی دیگر وزارت نفت نیز اجرایی شود و چهار شرکت اصلی بتوانند بر اساس یک الگوی مشخص زیرمجموعه خود را ارزیابی کنند.

    بساق‌زاده تأکید کرد: هدف از مدل تعالی صنعت پتروشیمی تقویت این صنعت است تا بتواند با دیگر صنایع پتروشیمی در جهان رقابت کند.

    برچسب ها