عصر خودرو

چرخش دوباره گروه خودرویی در مدار مثبت

عصر بازار- امروز دوشنبه نهم اسفندماه، گروه خوردویی پس از چند روز نوسانات منفی دوباره مثبت شد و نماگر خودرویی‌ها در مدار رشد قرار گرفت؛ بر این اساس در جریان معاملات امروز بورس تهران نماگر گروه خودرو با رشد ۱۱۰ واحدی به ۱۷ هزار و ۳۱۶ واحد رسید و دوباره در مدار صعودی قرار گرفت.

چرخش دوباره گروه خودرویی در مدار مثبت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در این روز سهامداران تعداد 114.6 میلیون سهام و حق تقدم از گروه خودرو و ساخت قطعات را به ارزش معاملاتی 14.6 میلیارد تومان در 9.9 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    امروز نماد معاملاتی خاهن پس ازبرگزاری مجمع فوق العاده برای افزایش سرمایه 100 درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران و اعلام پیش بینی درآمد و شفاف سازیی‌های مربوطه با رشد مناسب 22 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت با این حال صف فروش 1 میلیونی داشت.

    باتوجه به اینکه خاهن تاکنون سود خوبی نصیب سهامدارانش کرده صف فروش شدن سهم جای تعجب ندارد چراکه رشد خود را کرده وز مان اصلاح قیمتی است و نباید روی سایر قطعاتی ها تاثیر منفی بگذارد.پ

    امروز نماد خوساز نیز پس از اعلام پیش بینی درامد(افزایش 108درصد زیان نسبت به پیش بینی سال گذشته) با افت حدود 15 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت و باتوجه به بررسی های تکنیکالی احتمال نزول بیشتر سهم می رود.

    گفتنی است، قیمت پایانی امروز خاهن در 2,627 ریال و خوساز در 2,064 ریال قرار داشت.

    در این روز همچنین نماد خپارس به رغم اعتراض جمعی از سهامداران و درخواست لغو ، اقدام به عرضه 16.5 درصد سهام حق تقدم خود کرد که نهایتا بلوک خپارسح در قیمت 55 ریال بدون مشتری ماند، اما نماد خپارس در حاشیه 2 درصد مثبت با قیمت پایانی 902 ریال به کار خود خاتمه داد.

    دیروز حقوقی های خساپا(سهامداران عمده) شامل ورنا و نیوان ابتکار مجموعا 3,510,000 از نماد خساپا خریداری کردند، خساپا امروز در محدوده صفر مثبت و قیمت پایانی 1,134 ریال قرار گرفت.

    در طرف مقابل خزامیا در محدوده صفر منفی قرار داشت، خزامیا در انتهای موج 5 قرار دارد و انتظار می رود در غالب موج اصلاحی a رشد کند، این سهم امروز قیمت پایانی 798 ریال را لمس کرد.

    در مجموع امروز خوورویی در مدارد مثبت  قرار داشتند و استارت رشد زدند، در این بین نماد خشرق در مثبت کامل و قیمت پایانی 2,355 ریال صف خرید 1 میلیونی تجربه کرد، نماد خچرخش و ختوقا نیز با رشد نزدیک 4 درصدی جزو مثبت ترینهای امروز بود.

    در مقابل نماد ختور در حاشیه منفی کامل و قیمت 2,962 ریال صف فروش سبکی تشکیل داد و در آخر صفش را جمع کرد.

    اما نماد خاور که در ابتدای بازار صف فروش در حاشیه 4 درصد منفی داشت، در پایان معاملات در قیمت 771 ریال بدون صف به کارش پایان داد، نمادهای خمحور و خبهمن نیز در صفر تابلو قرار داشتند.

    در پایان معاملات امروز، 11 نماد سبزپوش، 11 نماد قرمز پوش و 2 نماد در صفر تابلو بودند.

    برچسب ها