عصر خودرو

مدیر عامل بورس انرژی :

جزییات عرضه‌های بورس انرژی در روز جاری

عصر بازار-حسینی از عرضه کالاهای حلال ۴۰۲ و ۴۱۰ پالایش نفت شیراز و برش سنگین و سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز در روز جاری خبر داد و گفت: ارزش معاملات بازار مشتقه بورس انرژی در روز گذشته به ۴۱ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال رسیده است.

جزییات عرضه‌های بورس انرژی در روز جاری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از فارس, مدیر عامل بورس انرژی گفت: طی معاملات امروز دوشنبه کالاهای حلال 402 و 410 پالایش نفت شیراز و برش سنگین و سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز در رینگ داخلی بازار فیزیکی عرضه خواهند شد.

    سید علی حسینی با اشاره به معاملات روز یکشنبه تالار سبز گفت: روز گذشته در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، کالاهای آیزوریسایکل پالایش نفت بندرعباس و تهران، حلال 400، 402، 406 و 410 پالایش نفت اصفهان، نفتای سبک و سنگین پالایش نفت تهران، و میعانات گاز پالایش گاز خانگیران (TP-200) و پالایش گاز ایلام در رینگ داخلی عرضه شدند.

    وی افزود: کل معاملات روز گذشته بورس انرژی معادل 14 هزار و 395 تن و به ارزش بیش از 208 میلیارد و 692 میلیون ریال رسید که در این بین تنوع محصولات معامله شده از نکات مهم معاملات این بازار بود.

    به گفته حسینی در کنار معاملات انواع حلال ­ها، بورس انرژی شاهد معامله آیزوفید، آیزوریسایکل، نفتا و میعانات در رینگ داخلی بورس انرژی ایران بود.

    این مقام مسئول به معاملات بازار مشتقه بورس انرژی نیز اشاره کرد و افزود: دیروز در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر بازار مشتقه بورس انرژی، در نماد سنندج 961، تعداد 1,391 قرارداد با ارزشی بالغ بر 5 میلیارد و 625 میلیون ریال و در نماد ستاره 961، تعداد 15 هزار و 025 قرارداد با ارزشی بالغ بر 35 میلیارد و 471 میلیون ریال معامله صورت گرفت.

    همچنین در بازار برق بورس انرژی ایران نیز شاهد معامله 200 قرارداد معادل 2,400 مگاوات ساعت به ارزش بیش 777 میلیون ریال بودیم که نماد میان‌باری با متوسط قیمت 324 هزار ریال برمگاوات ساعت مورد معامله قرار گرفت.

     در مجموع ارزش معاملات بازار مشتقه بورس انرژی ایران در روز گذشته به 41 میلیارد و 874 میلیون ریال بالغ شده است.

    برچسب ها