عصر خودرو

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

ضرورت اختصاص اعتبار مستقل به اجرای ماده ۳۳ قانون بهره‌وری

عصر بازار- دلخوش سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه اختصاص خط اعتباری مستقل برای خرید محصولات کشاورزی در قالب ماده ۳۳ قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی لازم و ضروری است.

ضرورت اختصاص اعتبار مستقل به اجرای ماده ۳۳ قانون بهره‌وری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایلنا، سید کاظم دلخوش گفت: تصویب پیشنهاد ایجاد خط اعتباری برای خرید محصولات کشاورزی و اجرای طرح قیمت تضمینی در بورس کالا به طور یقین به نفع کشاورزان خواهد بود. با بیان این که اختصاص بودجه ای مستقل برای خرید محصولات کشاورزی در قالب ماده 33 قانون افزایش بهره وری کشاورزی" به نفع کشاورزان خواهد بود، گفت: کشاورزان با تمام توان خود به تنهایی، بی توقع و بدون رانت تلاش می کنند و قرار دادن  خط اعتباری مستقل برای خرید محصولات کشاورزی در قالب ماده 33 قانون افزایش بهره وری کشاورزی در بورس کالا می تواند  بخش قابل توجهی از مشکلات ‌ کشاورزان را کاهش دهد.

    نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه ایجاد خط اعتباری برای بخش کشاورزی لازم و ضروری است، افزود: جایگزینی طرح قیمت تضمینی بجای خرید تضمینی راهکاری است  برای پشتیبانی از تولیدکننده و کشاورز تا بتوان از این طریق  با مشکلات جبران ناپذیر بوچود آمده مقابله کرد.

    سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد:باید توجه داشت قیمت تضمینی می تواند درزمانی که تعادل در بازار محصولات کشاورزی بهم می خورد در  تعادل سازی بازار نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

    دلخوش درباره پیشنهاد عرضه کلیه کالاهای قابل معامله در بورس کالای ایران به منظور جلوگیری از فساد و فرار مالیاتی نیز گفت: یکی از رسالت های اصلی بورس کالا،  ایجاد شفافیت و جلوگیری از فرار مالیاتی است و به طور یقین با ورود کالاهای قابل معامله در بورس کالا می توان به ایجاد رقابت سالم در اقتصاد کشور امیدوار بود.

    برچسب ها