عصر خودرو

برگزاری همایش تفکر خلاق، سرمایه گذاری و توسعه در ایران

عصر بازار- "همایش تفکر خلاق، سرمایه گذاری و توسعه" با محوریت آینده پژوهی در تاریخ دهم اسفندماه برگزار می شود و آینده پژوهان برتر جوان و پژوهش های آینده پژوهی معرفی می شوند.

برگزاری همایش تفکر خلاق، سرمایه گذاری و توسعه در ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر بازار»، دکتر امیر محمودزاده رئیس پژوهشگاه مهندسی بحران های طبیعی (شاخص پژوه) از برگزاری اولین همایش ‘تفکر خلاق، سرمایه گذاری و توسعه’ با محوریت آینده پژوهی فرصت های کسب و کار با رویکرد نوآوری در تاریخ 10 اسفندماه خبر داد.
    وی روز شنبه در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: همایش ‘تفکر خلاق، سرمایه گذاری و توسعه’ به همت پژوهشگاه شاخص پژوه در محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی، کسب و کارهای خوش آتیه، مدل های توسعه ای درآمدی نوین و روش جدید جلب و جذب سرمایه گذار در جزیره کیش برگزار می شود.
    وی به حضور 300 نفر از متخصصان و مدیران حوزه سرمایه گذاری در این همایش اشاره کرد و گفت: صاحبنظران و فعالان حوزه های دانشگاه، صنعت، خدمات و سرمایه گذاری در این همایش به بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مختلف همچون توسعه پایدار با رویکرد تفکر خلاق و نوآورانه، مدل های نوین سرمایه گذاری و تامین مالی، آینده پژوهی فرصت های کسب و کار با رویکرد نوآوری، رونق محیط کسب و کار، کسب و کارهای خوش آتیه، مدل های نوین کسب در آمد و سرمایه گذاری و همچنین گردشگری دریایی خواهند پرداخت.
    محمودزاده، مهم ترین اهداف برگزاری این همایش را ایجاد روش های جدید تفکری خلاقانه برای برون رفت از رکود اقتصادی، ایجاد روش های جذب سرمایه گذار و اعتمادسازی بین نسل جوان و سرمایه گذاران برای حمایت از ایده های خلاقانه عنوان کرد.
    وی خاطرنشان کرد: در این همایش یک روزه، 18 سخنرانی شامل 16 سخنرانی تخصصی و دو سخنرانی از میان مقالات منتخب ارائه خواهد شد.
    رئیس پژوهشگاه شاخص پژوه به شکل گیری سه اتفاق در حاشیه همایش اشاره کرد و گفت: همزمان با برگزاری همایش ‘تفکر خلاق، سرمایه گذاری و توسعه’ شاهد انتخاب و تجلیل از بانوان برتر کارآفرین است، انتخاب شرکت های دانش بنیان برتر و گرامیداشت روز جهانی ‘آینده’ به همت پژوهشگاه شاخص پژوه خواهیم بود.
    وی بیان داشت: پژوهشگاه شاخص پژوه در راستای عمل به رسالت اجتماعی خود و ایجاد باورپذیری در زمینه نقش بخش خصوصی در رونق اقتصاد، این برنامه ها را به اجرا در می آورد.
    محمودزاده تصریح کرد: در واقع، هدف ما این است که در پایان سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده، بررسی کنیم که چه بخش هایی از فرامین ایشان در حوزه اقتصاد مقاومتی عملیاتی شده است، راهکارهای تسریع این موضوع برای سال آینده چیست و دانشگاه ها و مراکز علمی برای برون رفت از رکود اقتصادی، چگونه می توانند خلاق و کارآفرین باشند.

    برچسب ها