عصر خودرو

انجمن استارت‌آپ‌های فناوری‌محور مالی تأسیس شد

عصر بازار- انجمن استارت‌آپ‌های فناوری‌محور مالی با هدف هم‌افزایی توان فعالان عرصه کسب و کارهای فناوری‌محور مالی، آغاز به کار کرد.

انجمن استارت‌آپ‌های فناوری‌محور مالی تأسیس شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، انجمن استارت‌آپ‌های فناوری‌محور مالی (سیمتک) با هدف ارتباط مستقیم با نهادهای تصمیم‌گیر برای رفع موانع حقوقی و قانونی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان محصولات سیمتک تشکیل شد.

    سیمتک به استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای نوین فناوری‌محور که در حوزه روش‌های نوین پرداخت و حوزه‌های مالی کار می‌کنند، اطلاق می‌شود.

    جهاندار یکی از مؤسسان این انجمن درباره لزوم تشکیل انجمن سیمتک اظهار داشت: کسب و کارهای نوپای مرتبط با حوزه‌های پرداخت و مالی اخیراً مورد توجه قرار گرفته‌اند و از این رو لزوم هم‌اندیشی و هم‌فکری میان کارآفرینان و نهادهای نظارتی مرتبط با این حوزه بیش از پیش احساس می‌شود.

    وی گفت: این انجمن با تجربه ورود فناوری‌ جدید از جمله پیام‌رسان‌ها و باز شدن بازارهای مالی جدید از جمله بازار شرکت های PST تشکیل می‌شود، زیرا در گذشته به دلیل عدم چاره‌اندیشی به موقع در پی تغییرات جدید، بسیاری از بازارها که می‌توانست در اختیار کارآفرینان داخلی قرار بگیرد، از بین رفت یا قوانین لازم هم‌زمان با تغییرات نوشته نشد و باعث عقب افتادن کسب و کارها شد.

    به گفته وی، هدف از تأسیس این انجمن، جمع شدن فعالان حوزه سیمتک برای هم‌افزایی توان داخلی برای رسیدن به موفقیت در این کسب و کارها است.

    جهاندار تأکید کرد: تعریف ما از اقتصاد مقاومتی این است که بتوانیم روی پای خود بایستیم و راه‌حل آن را کارآفرینی می‌دانیم که در این زمینه یکصدا شدن فعالان حوزه می‌تواند به رفع مشکلات کارآفرینی در حوزه کمک کند.

    وی از صاحبان کسب و کارهای فناوری‌محور مالی برای حضور در این انجمن دعوت کرد.

    برچسب ها