عصر خودرو

عقب‌گرد ۳۵۱ پله‌ای شاخص گروه خودرویی

عصر بازار- امروز یکشنبه هشتم اسفند ماه، خودرویی ها به روند نزولی‌شان مثل روزهای قبل ادامه دادند ولی امروز بر جو منفی گروه افزوده شده بود، براین اساس شاخص کل گروه با کاهش۳۵۱ واحدی معادل ۲ درصد تا سطح ۱۷ هزار و ۲۰۵ واحد عقب نشینی کرد.

عقب‌گرد ۳۵۱ پله‌ای شاخص گروه خودرویی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه تعداد 206 میلیون سهام و حق تقدم گروه خودرو به ارزش معاملاتی 24 میلیارد تومان در 14 هزار نوبت معاملاتی دست به دست شد.

    در این روز نماد معاملاتی خگستر به دلیل فروش نرفتن بلوک 16 درصدی اش به قیمت 700 تومان توسط ایران خودرو مثل دیروز معاملاتی منفی را تجربه کرد، این نماد امروز میلیون صف فروش بود و در آستانه منفی کامل تا قیمت پایانی 3,737 ریال کاهش یافت.

    نماد خاور نیز که دیروز اعلام شده بود با افزایش سرمایه اش موافقت نشده، با افت حدود 5 درصدی در قیمت 799 ریال و 16 میلیون حجم معامله با صف فروش 17 میلیونی به کار خود خاتمه داد.

    خساپا نیز در حاشیه 4 درصد منفی در قیمت 1,129 ریال پایانی با حجم 99 میلیون و ارزش معاملاتی 11 میلیارد تومان و با نسبت خریدار به فرشنده نزدیک 4 امروز را به پایان برد و معادل 46 واحد تاثیر منفی روی کل بورس گذاشت.

    گفتنی است حمایت مهم خساپا در قیمت 110 تومان قرار دارد، لذا در صورت از دست دادن حمایت مذکور از کانال صعودی خارج شده و تا 106 تومان افت می کند.

    همچنین امروز نمادهای خمحرکه، خمحور، خکار و خزامیا  در حاشیه 4 درصد منفی معامله شدند و به همراه نمادهای مذکور جزو سرخترینها بودند،پس از این نمادها خدیزل با افت 3 درصدی قرارداشت.

    اما در طرف مقابل نمادهای خشرق، خرینگ و خاذین افزایش قیمت داشتند، در این بین خشرق با رشد در آستانه مثبت کامل صف خرید 6.5 میلیونی را در قیمت پایانی 2,243 ریال تجربه کرد.

    لذا درمجموع امروز نیز در غیاب ایران خودرو، از 22 نماد معاملاتی امروز گروه خودرویی تعداد 4 نماد رشد قیمت پایانی داشتند و مابقی 18 نماد همگی سرخ پوش بودند.

    برچسب ها