عصر خودرو

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی:

پرداخت سود سهام عدالت تاپایان تیر ۹۶ امکان پذیر نیست

عصر بازار- صبح امروز نشست خبری طرح سامان‌دهی سهام عدالت با حضور پوری حسینی معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی، برگزار شد.

پرداخت سود سهام عدالت تاپایان تیر ۹۶ امکان پذیر نیست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، پوری‌حسینی در ابتدا با اشاره به شایعات در خصوص زمان پرداخت سود گفت: عده‌ای می‌گفتند پیش از انتخابات سال 96 سود سهام عدالت پرداخت می‌شود  از آنجاییکه مجامع شرکت‌ها تا پایان تیر ماه سال 96 برگزار می‌شود بنابراین چون سود شرکت‌ها در این مجامع مشخص می‌شود، پرداخت سود پیش از تیر ماه امکان پذیر نیست.

    وی ادامه داد: البته در مجامع سود مشخص می‌شود و از آن پس شرکت‌ها 8 ماه فرصت دارند تا سود را پرداخت کنند.

    معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی در ادامه به اصلاح سبد سهام توسط دولت اشاره و اضافه کرد: اصلاح سبد سهام توسط دولت در جهت بهبود سهام مشمولین است.

    پوری حسینی در خصوص سهام پالایشگاهی اظهار کرد: به طور کلی 9 پالایشگاه وجود دارد که دولت تنها در دو پالایشگاه سهام داشت. از این رو در پی اصلاح سبد سهام و برای جلوگیری از رانت در پالایشگاه‌های دولتی، تصمیم گرفته شد که دولت در هر پالایشگاه 20 درصد سود داشته باشد. از این رو سهام دولت در آن دو پالایشگاه کاهش و در باقی پالایشگاه‌ها به یک میزان سرمایه‌گذاری شد.

    وی در ادامه به سایت‌های غیرمجازی که در رابطه با خصوصی سازی ساخته شده اشاره و بیان کرد: سایت‌های غیرقانونی با عنوان سهام عدالت ساخته شده که از مردم هزینه‌هایی می‌گیرد از این رو از مردم خواهش کرد که تنها با سایت رسمی خصوصی سازی ارتباط بگیرند.

    معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی در ادامه با اشاره به کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند گفت : برای این دوستان 90 خط تلفنی با شماره 83338 در نظرگرفته شده است که سوالات خود را از این طریق مطرح کنند.

    برچسب ها