عصر خودرو

مرکز مالی ایران برگزار می‌کند؛

بررسی دستورالعمل معاملات اوراق اختیار معامله در بازار سرمایه ایران

عصر بازار- مرکز مالی ایران چهارمین نشست‌ تخصصی مشتقات را ۱۴ اسفندماه برگزار می‌کند.

بررسی دستورالعمل معاملات اوراق اختیار معامله در بازار سرمایه ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مرکز مالی ایران، این نشست پس از بررسی‌های کلی اوراق مشتقه در نشست‌های پیشین با تمرکز بر وضعیت فعلی و آتی اوراق اختیار معامله و دستورالعمل معاملات آن برگزار می‌شود.

    مسلم پیمانی، عضو هیئت علمی گروه مالی و بانکداری دانشگاه علامه طباطبایی و مشاور سازمان بورس و اوراق بهادار در این نشست سخنرانی می‌کند.

    بررسی دستورالعمل معاملات اختیار معامله در بورس و فرابورس ایران، وضعیت فعلی و برنامه‌های آتی در حوزه اختیار معاملات و همچنین بیان نکاتی درباره دستورالعمل و تفاوت‌های آن با دیگر کشورها از مباحث چهارمین نشست تخصصی مشتقات است.
    حضور در این نشست برای مدیران و کارشناسان شرکت‌های کارگزاری‌، تامین سرمایه، سرمایه‌گذاری، مشاور سرمایه‌گذاری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، فعالان بازار و اساتید و دانشجویان رشته‌های مرتبط سودمند است.

    چهارمین نشست تخصصی مشتقه ساعت 15روز شنبه 14 اسفند‌ماه در طبقه 19 ساختمان بورس اوراق بهادار تهران برگزار می‌شود. این نشست به صورت رایگان است اما به دلیل محدودیت ظرفیت علاقه‌مندان بایستی در اسرع‌ وقت برای ثبت‌نام با شمارههای تلفن 02166724545-66724343 تماس بگیرند.

    برچسب ها