عصر خودرو

نسبت به هفته معاملاتی گذشته رقم خورد؛

رشد ۶۴ درصدی ارزش معاملات قراردادهای سلف موازی استاندارد

عصر بازار- در جریان معاملات آخرین روز هفته منتهی به ۴ اسفند ماه بورس انرژی ایران، بازار برق بورس انرژی ایران شاهد معامله ۲,۷۴۰ قرارداد معادل ۲۷,۶۸۰ مگاوات ساعت به ارزش بیش از ۸ میلیارد ۹۹۶ میلیون ریال بود.

رشد ۶۴ درصدی ارزش معاملات قراردادهای سلف موازی استاندارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در این روز، نمادهای میان باری، کم باری و پیک به ترتیب با متوسط قیمت 324,005، 317,000 و 373,988 ریال برمگاوات ساعت مورد معامله قرار گرفتند.

    لازم به ذکر است در آغاز جلسه معاملاتی روز چهارشنبه، نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 4 فروردین 96 گشایش یافتند و همچنین نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 8 تا 10 اسفند 95در پایان جلسه معاملاتی این روز متوقف شده و فرآیند تحویل آنها آغاز شد.

    همچنین در این روز در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران، در نماد سنندج 961، 562 قرارداد با ارزشی بالغ بر 2 میلیارد و 268 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

    طی این هفته معاملاتی در این تابلو تعداد 141,577 قرارداد به ارزش 557 میلیارد و 19 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت که نسبت به هفته معاملاتی گذشته رشد 64 درصدی در ارزش را نشان می‌دهد.

    در مجموع ارزش معاملات بازار مشتقه بورس انرژی ایران در این روز، به 11 میلیارد و 264 میلیون ریال بالغ شد.

    برچسب ها