عصر خودرو

عرضه سهام فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در بورس از امروز

عصر بازار- مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور گفت: سهام رفاه که در دست بانک تجارت است هفتم اسفندماه در بورس عرضه می‌شود و طبق تکلیف بانک مرکزی پنج بانک بزرگ کشور که سهام رفاه را دارند، باید سهام‌شان را عرضه کنند.

عرضه سهام فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در بورس از امروز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، "فرشید گل زاده کرمانی" ششم اسفندماه در نشست خبری در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان کرمان اظهار کرد: در ابتدای سال  1393 به دلیل حاکم شدن رکود اقتصادی شدید و فرسوده بودن زیرساخت‌های رفاه، مشکلات و بی‌ثباتی در شرکت رخ داد و از مردادماه 1393 در زیرساخت‌ها و حوزه انسانی تجدید نظر شد و در شرایطی که سرمایه‌گذاری سخت بود، با کاهش هزینه‌ها، توانستیم خود را بازسازی کرده و موفق شویم.

    مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه گفت: امروز رفاه با 230 فروشگاه و نزدیک به یک هزار عاملیت فروش در کشور خدمات و کالا به مردم ارائه می‌کند و توانسته‌ایم مفهوم فروشگاه‌های نسل جدید را در ایران عرضه کنیم.

    وی افزود: تنوع کالای گسترده، بخش‌های متنوع، قیمت کمتر برای مردم از ویژگی‌های فروشگاه‌های رفاه است و هر ماه فروش فوق‌العاده و تخفیف ویژه داریم و بیش از 20 هزار قلم کالا را ماهانه با تخفیف بین 20 تا 50 درصد ارائه می‌کنیم و اسفندماه 30 هزار کالای با تخفیف داریم. دوشنبه‌ها و سه شنبه‌ها که خرید رکود بیشتری نسبت به روزهای دیگر هفته دارد 10 قلم کالای اساسی را با مشارکت تولیدکنندگان، با سود صفر درصد ارائه می‌کنیم.

    وی بیان کرد: اکنون رفاه در حوزه توسعه فروشگاه‌ها از مطرح ترین فروشگاه های کشور است و کالاها را نیز با قیمت رقابتی تر نیز را ارائه می‌کند و در سال آینده در کشورهای عراق، افغانستان، عمان و ... حضور خواهیم داشت.

    مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه اظهار کرد: یکی از طرح‌های ما برای سال 1396 "تولید بومی، فروش ملی" است که در این طرح برخی از تولیدکنندگان با کیفیت محلی و بومی سراسر کشور به ویژه شهرهای محروم را شناسایی می‌کنیم و کار بسته بندی، بازاریابی، توزیع، فروش و تبلیغات را رفاه انجام خواهد داد که اکنون در محصول خرما، برنج ایرانی کار می‌کنیم و برنج ایرانی اکنون در فروشگاه‌های رفاه ارائه می شود.

    وی افزود: در سال جاری 60 کالا را معرفی کردیم و کمپین ویژه‌ای به این منظور طراحی و معرفی خواهد شد.

    گل زاده کرمانی با اشاره به سال اقتصادی، اقدام و عمل، اظهار کرد: معتقدیم رفاه یکی از مصادیق عملی اقتصاد مقاومتی در کشور است و ویترین اقتصاد مقاومتی است  که 3000 تولیدکننده ایرانی می‌توانند کالاهایشان را در رفاه به فروش برسانند.

    وی در ادامه با بیان اینکه معتقدم شبکه توزیع و فروش کشور باید اصلاح شود و در این صورت تولید رونق پیدا می‌کند،   عنوان کرد: مشکل تولید ما، توزیع، فروش و هزینه‌های بسیار زیادی است که در این شبکه توزیع و فروش و به تبع به مصرف کننده تحمیل می‌شود.

    مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه گفت: میزان توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شبکه فروش مدرن، یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی است که ما در ایران تا رسیدن به این شاخص خیلی فاصله داریم.

    وی با اشاره به اینکه خرید خانگی مردم سالانه نزدیک به 200 هزار میلیارد تومان است، افزود: رفاه 12 فروشگاه در استان کرمان دارد و برنامه داریم در هر شهر یک فروشگاه داشته باشیم.

    برچسب ها