عصر خودرو

الرای :

ایران به یکی از بزرگترین تولید کنندگان گاز در جهان تبدیل می شود

عصر بازار- روزنامه الرای کویت با بازتاب کشف ذخایر گازی جدید و توانمندی های بالای ایران در زمینه صنایع گازی و انرژی نوشت: ایران با این روند موفقیت آمیز به یکی از بزرگترین تولید کنندگان گاز در جهان تبدیل خواهد شد.

ایران به یکی از بزرگترین تولید کنندگان گاز در جهان تبدیل می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا،  نشریه پرتیراژ الرای کویت با انتشار گزارشی در این زمینه با اشاره به ادامه تلاش های ایران برای جذب سرمایه گذاریهای خارجی به رغم سیاست های دولت کنونی آمریکا نوشت : این فشارهای دولت دونالد ترامپ مانع از آن نشد که ایران بتواند جایگاه خود در بازارهای جهانی انرژی را تقویت نماید .
    الرای می نویسد : ایران با این روند موفقیت آمیز به یکی از بزرگترین تولید کنندگان گاز در جهان تبدیل خواهد شد چرا که ذخایر گازی استخراج نشده این کشور به ارزش 7 هزار میلیارد دلار برآورد شده است و در همین راستا تهران به تلاش های خود برای امضای قرارداد با طرف های خارجی ادامه می دهد.
    این روزنامه کویتی تاکید کرد : ایران امروزه به 100 میلیارد دلار سرمایه گذاری در زمینه صنایع گاز نیاز دارد .
    الرای با اشاره به روند موفقیت آمیز صادرات گاز ایران به عراق می نویسد : ایران برای صادرات گاز به بصره با طرف عراقی به توافق رسیده است و همزمان شرکتهای بزرگ 'رویال شل ' و 'توتال' نیز برای ارزیابی شرایط سرمایه گذاری در میادین نفتی ایران به این کشور سفر خواهند کرد.

    برچسب ها