عصر خودرو

دستاوردهای شرکت صادرات، تجهیزات و خدمات آب و برق ایران در سال ۹۵

عصر بازار- مدیر عامل شرکت صادرات تجهیزات و خدمات آب و برق ایران (صانیر) دستاوردهای این شرکت در سال جاری را تشریح کرد و گفت: توافق سه جانبه صانیر، توانیر و ترکمن ها یکی از دستاوردهای سال ۹۵ است.

دستاوردهای شرکت صادرات، تجهیزات و خدمات آب و برق ایران در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، بهمن صالحی در نشست مجمع این شرکت در جمع سهامداران اضافه کرد: انباشت حساب ها از سال 2004 موجب شده بود که در مذاکرات پیاپی در این جهت گام های جدی برداشته شود.
    وی اضافه کرد: در سال 95 با توجه به رفتارهای مسئولان ترکمنستان با شرکت توانیر، صانیر به عنوان پیمانکار بین المللی و مسئول مورد وثوق دو طرف تلاش و کوشش جدی برای عقد قرارداد کرد.
    مدیر عامل شرکت صانیر اضافه کرد: در این توافق ها بنا شد ترکمن ها پروژه هایی برای اجرا در بخش انرژی به صانیر پیشنهاد کنند.
    شرکت صانیر از سال 2004 به مدت بیش از 10 سال صادر کننده برق ترکمنستان به داخل ایران و دیگر کشورهای منطقه بوده است.
    شرکت صانیر با همکاری پیمانکاران داخلی موفق شده است در 23 سال فعالیت خود بیش از 220 طرح انرژی و تامین تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی در کشورهای آذربایجان، ارمنستان، سوریه، ترکمنستان، عراق، اقلیم کردستان عراق، پاکستان، اتیوپی، سنگال، عمان، افغانستان ،عربستان، کوبا، سریلانکا، یمن، گرجستان، لبنان، ازبکستان، اردن، لیبی و برخی دیگر از کشورهای آفریقایی اجرا کند و اکنون 18 طرح در 13 کشور را در دست اجرا دارد.

    برچسب ها