عصر خودرو

پایان ۱۰سال انتظار

خبرهای تازه سهام عدالت تا ۱۰روز دیگر

عصر بازار- از ۱۴ اسفندماه امسال مشولین سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir با ارائه شناسه و شماره حسابی که به سازمان خصوصی سازی می‌دهند، از ارزش سهام خود مطلع شوند.

خبرهای تازه سهام عدالت تا ۱۰روز دیگر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم, صدور صورتحساب مشمولان سهام عدالت از نیمه اسفند؛ این تازه‌ترین اتفاق قابل ملموس برای مشمولین سهام عدالت پس از 10 سال انتظار و نگه‌داری از برگه‌های سهام است که تا چند روز دیگر رقم خواهد خورد.

    از این رو به گفته مدیرکل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی، بر اساس تکلیف شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی برای این سازمان، صورتحساب مشمولان سهام عدالت از نیمه اسفند 95 صادر ‌شود.

    بر این اساس مشمولین سهام عدالت می‌بایست با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir و ارائه مشخصات خود از میزان سود سهام عدالتی که در 10 سال گذشته بابت اقساط آنها به خزانه واریز شده، مطلع شوند.

    همچنین مشمولین با مراجعه به این سامانه می‌توانند از میزان بدهی خود نیز آگاهی پیدا کنند تا در نیمه نخست سال آینده در صورت تمایل با پرداخت اقساط خود به صورت نقدی، مالک 100 درصدی برگه ‌های سهام عدالت خود شوند و در غیر این صورت سهامداران عدالت تنها به اندازه اقساط پرداختی توانایی خرید و فروش سهام خود را خواهند داشت.

    به گفته این مقام مسئول پس از پایان فصل مجامع دوره عملکرد مالی 95 در تیر 1396 که زمان آن پس از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است، با محاسبه و جمع بندی درآمدها، اقدام به تقسیم کل سود دریافتی به تعداد کل مشمولان سهام عدالت خواهد شد و بر اساس شناسه و شماره حسابی که هر مشمول از 14 اسفند ماه امسال به سازمان خصوصی سازی خواهد داد، از میزان  سود سهام دریافتی خود مطلع خواهد شد.

    برچسب ها