عصر خودرو

تالار صادراتی بورس کالای ایران میزبان عرضه ۲۴ هزار تن آرد گندم

عصر بازار- تالار صادراتی بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۴ اسفند ماه میزبان عرضه ۲۴ هزار تن آرد گندم استان های خراسان رضوی، فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، خوزستان و کرمانشاه است.

تالار صادراتی بورس کالای ایران میزبان عرضه ۲۴ هزار تن آرد گندم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، 53 هزار تن وکیوم باتوم، قیر، لوب کات، گوگرد و عایق رطوبتی نیز در تالار صادراتی عرضه می شود.

    این گزارش حاکی است، 101 هزار و 705 تن قیر، وکیوم باتوم، گوگرد و مواد شیمیایی نیز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.

    تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه 8 کیلوگرم زعفران رشته ای فردوس است.

    علاوه براین، 21 هزار تن گندم خوراکی، 4 هزار تن گندم دوروم، 2 هزار تن شکر سفید، 270 تن عدس درشت و 300 تن روغن نیز در این تالار عرضه می شود.

    همچنین 12 هزار و 611 تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت گواهی سپرده کالایی و 576 تن ذرت درقالب طرح قیمت تضیمینی و به صورت گواهی سپرده کالایی در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

    تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه یک هزار تن تیرآهن و 2 هزار تن شمش هزار پوندی شرکت های المهدی و ایرالکو است.

    بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه 5 تن اسید سیتریک و 10 کیلوگرم شمش پلاتین را تجربه می کند.

    برچسب ها