عصر خودرو

در سه ماه آتی رخ خواهد داد؛

افزایش ۱۱.۷ درصدی سرمایه صنایع شیمیایی فارس

عصر بازار: شرکت صنایع شیمیایی فارس تا پایان ۱۸ آذر ماه ۹۴ سرمایه خود را معادل ۱۱.۷ درصد از محل سود انباشته افزایش می دهد.

افزایش ۱۱.۷ درصدی سرمایه صنایع شیمیایی فارس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت صنایع شیمیایی فارس پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی 29 اسفند ماه 94 را به صورت حسابرسی نشده و با سرمایه 80 میلیارد ریال مبلغ 271 ریال اعلام کرده است و طی دوره سه ماهه منتهی به 31 خرداد ماه امسال مبلغ 42 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد و به 15 درصد از پیش بینی هایش رسید.

    این شرکت در دوره سه ماهه نخست امسال معادل 22 درصد از فروش و بهای تمام شده کالای فروش رفته، 21 درصد از سود ناخالص، 17 درصد از سود عملیاتی و 15 درصد از سود خالص سال مالی 94 را پوشش داد.

    شایان توجه است سازمان بورس و اوراق بهادار در حال پیگیری مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ 80 میلیارد ریال به 95 میلیارد ریال از محل سود انباشته است و شرکت متعهد شده است تا پایان 18 آذر ماه 94 این افزایش سرمایه را در اداره ثبت شرکتها آن را به ثبت برساند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.