عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

افزایش ۱۲ میلیارد ریالی ارزش بازار "وتوشه" در شهریورماه

عصر بازار: ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری پارس توشه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ ۱۲ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال افزایش یافت.

افزایش ۱۲ میلیارد ریالی ارزش بازار "وتوشه" در شهریورماه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری پارس توشه صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 94 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد در ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 579 میلیارد و 748 میلیون ریال و ارزش بازار دو هزار و 59 میلیارد و 528 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی دوره یک ماهه یاد شده بهای تمام شده آن با 11 میلیارد و یک میلیون ریال کاهش به 568 میلیارد و 747 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز با مبلغ 247 میلیارد و 756 میلیون ریال افزایش معادل دو هزار و 307 میلیارد و 284 میلیون ریال محاسبه شد.

    گفتنی است "وتوشه" در شهریور ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک میلیارد و 638 میلیون ریال خریداری کرد و با فروش تعدادی از سهام چند شرکت بورسی با بهای تمام شده 12 میلیارد و 639 میلیون ریال و مبلغ 7 میلیارد و 363 میلیون ریال معادل پنج میلیارد و 276 میلیون ریال زیان شناسایی کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها