عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

عملکرد یک ماهه گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان

عصر بازار: شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ فقط خریدار بود.

عملکرد یک ماهه گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 94 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد در ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده چهار هزار و 616 میلیارد و 371 میلیون ریال و ارزش بازار شش هزار و 31 میلیارد و 180 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی دوره یک ماهه یاد شده بهای تمام شده این شرکت معادل 62 میلیارد و 346 میلیون ریال افزایش یافت و به چهار هزار و 678 میلیارد و 717 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن با کاهش 221 میلیارد و 593 میلیون ریالی ،معادل پنج هزار و 809 میلیارد و 587 میلیون ریال اعلام شد.

    گفتنی است "پترول" در شهریور ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 62 میلیارد و 346 میلیون ریال خریداری کرد و سهام هیچ شرکتی را واگذار نکرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها