عصر خودرو

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

وزیر نفت باید وضعیت خوراک پتروشیمی‌های مایع را روشن کند

عصر بازار- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اهمیت فعالیت مستمر مجتمع های پتروشیمی با خوراک مایع، هنوز وضعیت خوراک برای این واحدهای پتروشیمی روشن نیست و هم از نظر قیمتی و هم از نظر مقدار خوراک، نیاز به ساماندهی و شفاف سازی وجود دارد.

وزیر نفت باید وضعیت خوراک پتروشیمی‌های مایع را روشن کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، «علی اکبر کریمی» نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خوراک مایع نقش بسیار مهمی در تکمیل زنجیره ارزش افزوده صنعت پتروشیمی دارد و محصولاتی که مجتمع های پتروشیمی با مصرف سوخت مایع تولید می کنند نسبت به محصولات مجتمع های گازی، بیشتر در داخل کشور به فروش می رسد.

    وی افزود: با وجود اهمیت فعالیت مستمر مجتمع های پتروشیمی با خوراک مایع، هنوز وضعیت خوراک برای این واحدهای پتروشیمی روشن نیست و هم از نظر قیمتی و هم از نظر مقدار خوراکی که به واحدهای پتروشیمی داده می شود، نیاز به ساماندهی و شفاف سازی وجود دارد.

    این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم با بیان اینکه "در خصوص وضعیت خوراک پتروشیمی های مایع از وزیر نفت سوال دارم"، گفت: مقرر شده تا در اولین فرصت، وزیر نفت به جلسه کمیسیون انرژی مجلس دعوت شود تا پاسخگوی سوال نمایندگان باشد، من نیز سوال خود را در خصوص وضعیت تأمین سوخت پتروشیمی های مایع از وزیر نفت می پرسم.

    وی خاطرنشان کرد: وزیر نفت باید وضعیت خوراک پتروشیمی ‌های مایع را هرچه زودتر روشن کند.

    برچسب ها