عصر خودرو

داد و ستد مس کاتد، مفتول و کم عیار سه تولید کننده در روز یکشنبه

عصر بازار- تالار محصولات صنعتی ومعدنی بورس کالای ایران روز یکشنبه اول اسفند ماه شاهد معامله ۲ هزار تن مس کاتد و ۱۰ هزار تن مس کم عیار شرکت ملی صنایع مس ایران، ۱۰۰ تن مس مفتول صنایع تولیدی دنیای مس کاشان و ۶۰ تن مس مفتول شرکت گیل راد شمال بود.

داد و ستد مس کاتد، مفتول و کم عیار سه تولید کننده در روز یکشنبه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، 120 تن سولفور مولیبدن و 6 تن کنسانتره فلزات گرانبها نیز در این تالار داد و ستد شد.

    تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز معامله700 تن مرغ منجمد رنج دو، 250 تن گندم خوراکی، 700 تن شکر سفید و 300 تن روغن خام سویا را تجربه کرد.

    علاوه براین 175 تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی و 126 تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت گواهی سپرده کالایی در تالار محصولات کشاورزی مورد معامله قرار گرفت.

    علاوه براین،  50گرم زعفران نیز در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت گواهی سپرده کالایی در تالار محصولات کشاورزی داد و ستد شد.

    علاوه بر این تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد معامله یک هزار و 893 تن مواد پلیمری و یک هزار و 194 تن مواد شیمیایی بود.

    بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد داد و ستد یک هزار و 60 تن پتاس (کلرید پتاسیم) بود.

    برچسب ها