عصر خودرو

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی:

اقتصاد مقاومتی پشتیبان حضور خصوصی سازی در عرصه اقتصادی است

عصر بازار- سبحانی گفت:اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارهای رشد بخش خصوصی است که موجب حضور این بخش در عرصه های مختلف اقتصادی کشور شده است.

اقتصاد مقاومتی پشتیبان حضور خصوصی سازی در عرصه اقتصادی است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر سبحانی مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به تحقق اقتصاد مقاومتی در سازمان خصوصی سازی افزود:اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارهای رشد بخش خصوصی است و موجب حضور این بخش در عرصه های مختلف اقتصادی کشور شده است.

    وی با اشاره به اینکه  واگذاری ها در سازمان خصوصی سازی نسبت به سال گذشته رشد داشته، ادامه داد:  بخش خصوصی در تلاش است که واگذاری های این بخش واقعی شود.

    سبحانی اظهار کرد: درحال حاضر آمارها نشان می دهد که از ابتدای تاسیس سازمان خصوصی سازی تا به امروز مجموع واگذاری های واقعی 18 درصدبوده و65 تا 70 درصد شرکت ها بطور کامل به بخش خصوصی واگذار شده  است.

    مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی در ادامه افزود: فضای رقابتی در اقتصاد، عدالت را می طلبد و اگر افرادی در عرصه اقتصاد فعالیت دارند باید در چهارچوب آن عمل کنند.

    سبحانی عنوان کرد: یکی از عرصه های اقتصاد مقاومتی، این است که تلاش شود بخش خصوصی به اشتغال و کارایی و تولید کمک رسانی کند.

    برچسب ها