عصر خودرو

۵۶۶ میلیارد ریال خرید و فروش در فرابورس ثبت شد

عصر بازار: در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، ۶۲ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۵۶۶ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

۵۶۶ میلیارد ریال خرید و فروش در فرابورس ثبت شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس، در پایان معاملات 7 مهرماه 1394، 62 میلیون ورقه بهادار خرید و فروش شد و ارزش آن به 566 میلیارد و 730 میلیون ریال رسید.

    در روز جاری، معامله 3 میلیون و 860 هزار سهم سرمایه‌گذاری مسکن تهران بیشترین حجم معاملات روز جاری را به نام خود ثبت کرد این در حالی است که بیشترین ارزش معاملات به میزان 13 میلیارد و 870 میلیون ریال مربوط به سهام شرکت سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بود.

    این گزارش حاکی است، سهام معادن مس تکنار، نفت پاسارگاد و سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب بیشترین افزایش قیمت را در بازار فرابورس تجربه کرد و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت‌های قند شیروان، شمال شرق شاهرود و قند چهارمحال با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.

    آیفکس در جریان معاملات امروز 3.7 واحد افت کرد و در رقم 682.81 متوقف شد ضمن آنکه اوراق تسهیلات مسکن در محدوده 660 تا 717 هزار ریال قیمت خورد.

    علاوه بر این در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد با خرید و فروش 621 هزار و 350 سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم مربوط به معامله 17 و 870 هزار ورقه مشارکت رایان سایپا بود.

    گفتنی است، در روز جاری، نماد اوراق مشارکت شهرداری کرج با نرخ 21 درصد در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران گشایش یافت و نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه وعمران استان کرمان در روز جاری پس از به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام، بازگشایی شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها