عصر خودرو

رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد

استفاده حداکثری از منابع بخش خصوصی دراجرای طرح ها

عصر بازار- رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با اشاره به لزوم استفاده حداکثری از منابع بخش خصوصی در اجرای طرح ها گفت: تدوین بسته های تامین مالی پایدار برای همه طرح های توسعه ای در دست اجرا با حداقل وابستگی آنها به منابع داخلی از اولویت های سال ۹۶ ایمیدرو است.

استفاده حداکثری از منابع بخش خصوصی دراجرای طرح ها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)،«مهدی کرباسیان» تحقق منابع مالی در قراردادهای استخراج - فروش از سوی مشارکین و اولویت در تخصیص منابع داخلی برای طرح های قابل افتتاح سال 96 را از دیگر اولویت های سال آینده ایمیدرو عنوان کرد.

    وی افزایش انضباط مالی و رشد عملکرد دریافت مطالبات را از دیگر اولویت های سال جدید ایمیدرو دانست و افزود: در سال جدید، ایجاد هرگونه تعهد مالی جدید در بخش توسعه، منوط به تکمیل مطالعات و اخذ مصوبه کمیته سرمایه گذاری است.

    کرباسیان با اشاره به فرصت ایجاد شده در رشد قیمت های جهانی، بر افزایش تولید به عنوان سیاست مهم سال آینده ایمیدرو تاکید کرد و گفت: اجرای قانون برنامه ششم حداکثر 2 ماه بعد از ابلاغ قانون و پیوست های آن، ارتقای کیفیت و توسعه منابع انسانی و ارتقای وضعیت ایمنی، محیط زیست و کیفیت در واحدهای عملیاتی از دیگر اولویت های ایمیدرو در سال آتی است.

    رییس هیات عامل ایمیدرو یادآور شد: افزایش نظارت سازمان بر عملکرد شرکت های صدر اصل 44 همراه با طرح های واگذار شده، وظایف ستادی واگذار شده و ساماندهی و توسعه فعالیت های توانمندسازی بخش (صندوق بیمه، آموزش، پژوهش و ...) را بخش دیگری از اولویت های سال 96 ایمیدرو عنوان کرد.

    برچسب ها