عصر خودرو

معاون بین الملل اتاق تعاون:

فرصت های همکاری بخش تعاون در ۵کشور شناسایی شد

عصر بازار- نشست مشترک نمایندگان اتاق تعاون ایران و فعالان این بخش با هدف بررسی فرصت های سرمایه گذاری تعاون در ۵ کشور بررسی و برنامه های این رکن اقتصادی در حوزه بین الملل برای سال ۹۶ اعلام شد.

فرصت های همکاری بخش تعاون در ۵کشور شناسایی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از  مهر,علیرضا قراگوزلو در جلسه هم اندیشی معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری در پنج کشور مالزی، چین، کره جنوبی، ژاپن و سنگاپور گفت: با همکاری و هماهنگی اتاق تعاون ایران و سازمان جذب سرمایه‌گذاری خارجی فهرستی از کشورها تهیه شده  و قرار است فرصت های سرمایه گذاری دراین کشور ها بررسی و معرفی شوند.

    وی افزود: اتاق تعاون تلاش می کند در سازمان جذب سرمایه گذاری خارجی نماینده داشته باشد تا بتوانیم فرصت های سرمایه گذاری در ایران را از این کانال هم معرفی کنیم.

    معاون امور بین الملل اتاق تعاون ایران با اشاره به برنامه ریزی برای توسعه روابط دوجانبه با کشورهای کره، مالزی، چین، هند، روسیه، عمان، عراق و افغانستان در سال 96به برنامه های بخش تعاون در حوزه بین الملل در سال آینده اشاره کرد و گفت: این معاونت برنامه های مشخص و مدونی را برای سال 96تهیه کرده است و اهم این سرفصل ها شامل، هویت سازمانی در فضای بین‌الملل، روابط دوجانبه، نقش بهتر اتاق تعاون در  ICA (اتحادیه جهانی تعاون)، مقدمات اجلاس در سال 2018، تشکیل کنسرسیوم های صادراتی و در نهایت شناسایی تعاونی های برتر از نگاه بین الملل است.

    در این جلسه پتانسیل های سرمایه گذاری در 5کشور مالزی، چین، کره جنوبی، ژاپن و سنگاپور معرفی شد.

    بر اساس این گزارش، این نشست با حضور معاون بین الملل اتاق تعاون، نمایندگان اتاق های تعاون سراسر کشور و مدیران عامل اتحادیه ها در محل اتاق تعاون ایران برگزار شد.

    برچسب ها