عصر خودرو

مدیرعامل ایران ایر:

ورود اولین ایرباس ۳۳۰ در دهه اول اسفند

دومین ۳۳۰ تا پایان سال می‌آید

عصر بازار- مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر از ورود اولین ایرباس ۳۳۰ در دهه اول اسفند ماه خبر داد و گفت: ایرباس ۳۲۱ جدید نقص فنی نداشت.

ورود اولین ایرباس ۳۳۰ در دهه اول اسفند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، فرهاد پرورش با بیان این که اولین ایرباس 330 در دهه اول اسفند ماه وارد ناوگان ایران ایر می‌شود، گفت: امیدواریم سالگرد تاسیس هما را با ورود اولین ایرباس 330 برگزار کنیم و تلاش ما این است که ایرباس 330 تا پنجم اسفند وارد ناوگان شود اما برای ورود این هواپیما نیاز به هماهنگی های متعددی وجود دارد که به همین دلیل نمی توان اطمینان داد به مراسم سالگرد هما می رسد.

    وی درباره تاریخ ورود هواپیمای بعدی اظهار داشت: یک فروند ایرباس 330 دیگر تا پایان اسفند ماه به ناوگان ایران ایر اضافه می شود.

    مدیرعامل ایران ایر با اشاره به اخبار کذب مبنی بر نقص فنی ایرباس 321 جدید تاکید کرد: ایرباس 321 نقص فنی نداشت و فقط در پمپ سوخت این هواپیما یک اشکال بسیار سطحی پیش آمده بود که به سرعت برطرف شد و این ایجاد این اشکالات در یک هواپیما طبیعی است. رفع این اشکال سطحی هیچ تاخیری را هم ایجاد نکرد.

    پرورش ادامه داد: هواپیمایی که عده‌ای مدعی بودند ممنوع الخروج است روز گذشته پرواز به دبی داشت و در برنامه پروازی این هواپیما سفر به پاریس هم هست که فردا این هواپیما در فرودگاه میلان فرود می‌آید.

    وی افرود: این هواپیما می تواند بدون هیچ محدودیتی پروازهای خارجی را انجام دهد و می تواند تا بیش از 7 ساعت پرواز مستقیم داشته باشد.

    برچسب ها