عصر خودرو

عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح کرد؛

خرید بهینه محصولات کشاورزی در بورس کالا

عصر بازار- عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه عدم ساماندهی مجموعه های تولید کشاورزی بستر انحصار در صنعت کشاورزی را رقم می زند، گفت: بهای فروش محصولات کشاورزی در بورس کالا نصیب کشاورز می شود.

خرید بهینه محصولات کشاورزی در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، علی بختیاری درباره تاثیر ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا با حذف انحصار در صنعت کشاورزی، گفت:بهای فروش محصولات  کشاورزی در بورس کالا  به طور مستقیم نصیب کشاورز می شود که در صورت عرضه نشدن محصولات در بورس، شاهد شکل گیری انحصار در صنعت کشاورزی خواهیم بود.

    نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا نیازمند ایجاد انبار در استان های  کشور است، تصریح کرد: در بورس کالا، محصولات به طور مستقیم از انبار به فروش می رسد؛ بنابراین ایجاد انبار در استان ها مربوطه جزیی تفکیک ناپذیر تلقی می شود.

    عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس، یادآورشد: عدم خرید بهینه محصولات کشاورزی از کشاورز  انحصار درصنعت کشاورزی را ایجاد می کند؛ زیرا بدیهی است که عدم خرید بهینه محصولات کشاورزی  سَلَف خری و دلالی را توسعه می دهد.

    برچسب ها