عصر خودرو

۱۴جایگاه شرکتی عرضه فراورده های نفتی در خوزستان به بخش خصوصی واگذار می شود

عصر بازار- مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) گفت: ۱۴ جایگاه شرکتی (دولتی) عرضه فراورده های نفتی در استان خوزستان با برگزاری مزایده به بخش خصوصی واگذار می شود.

۱۴جایگاه شرکتی عرضه فراورده های نفتی در خوزستان به بخش خصوصی واگذار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، عبدالصاحب شمخانی افزود: این مزایده روز گذشته 24بهمن ماه با رعایت تشریفات قانونی و زیر نظر سازمان خصوصی سازی انجام شد و امروز (دوشنبه) پاکت پیشنهادهای خریداران جایگاههای عرضه فراورده های نفتی باز می شود.

    وی گفت: قیمت گذاری این جایگاههای شرکتی پس از بررسی کارشناسی صورت گرفته است و به کسانی که بیشترین مبلغ را برای خرید جایگاهها پیشنهاد کنند فروخته می شود.

    به گفته شمخانی ، مقدار نقدی در نظر گرفته شده برای همه این جایگاه ها 30 درصد است و اقساط 85 درصد آنها در دوره های زمانی سه یا چهار ساله و 15 درصد دیگر در دوره زمانی دو ساله بازپرداخت می شود.

    شمخانی گفت: از مجموع این جایگاهها ، 10جایگاه در محدوده عملیاتی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز و چهار جایگاه در محدوده عملیاتی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه آبادان می باشد.

    مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) در ادامه با بیان اینکه واگذاری جایگاههای شرکتی فراورده های نفتی در استان بر اساس اصل 44قانون اساسی است، افزود: با واگذاری این جایگاههای شرکتی ، مالک همه جایگاههای عرضه فراورده های نفتی استان خوزستان بخش خصوصی می شود.

    چندی پیش معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفته بود باید بخش خصوصی سهم بیشتری برای توسعه استان داشته باشد و بر اساس قانون به جز آموزش و پرورش ، راه ، امنیت و بهداشت ، درمان به بخش خصوصی واگذار شود.

    برچسب ها