عصر خودرو

گشایش نماد شرکت اعتباری ملل با قیمت ۱۳۰۰ ریال در بازار دوم فرابورس ایران

عصر بازار- نماد شرکت اعتباری ملل که به تازگی از بازار پایه به بازار دوم فرابورس ایران انتقال یافته است، روز جاری در جریان گشایش نماد ۱۳۰۰ ریال قیمت خورد.

گشایش نماد شرکت اعتباری ملل با قیمت ۱۳۰۰ ریال در بازار دوم فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، امروز یکشنبه 24 بهمن ماه در جریان گشایش نماد «وملل» 10 میلیون و 492 هزار سهم مورد معامله قرار گرفت که ارزش آن بالغ بر 13 میلیارد و 641 میلیون ریال بود. سهامداران حقیقی مشارکت 72.3 درصدی در خرید و 52.3 درصدی در فروش سهام این شرکت داشتند. امروز همچنین نماد معاملاتی حق تقدم خرید سهام این شرکت در نماد «ومللح 1» قابل معامله بود.

    روز گذشته مدیرعامل این شرکت در نشست خبری یک دیدار، یک عرضه به معرفی ماموریت و اهداف استراتژیک «وملل» پرداخت و در این زمینه گفته بود: ارائه خدمات مالی و بانکی روزآمد در بستر ساختاری انعطاف پذیر و پویا، توجه به دانش و فناوری نوین در نظام اداری، عملیاتی و خدمت‌رسانی، اهتمام به انجام کسب‌وکار بانکداری با استانداردهای جهانی و خلق ارزش برای ذی‌نفعان با در نظر داشتن نیازهای کنونی و آتی آن‌ها به عنوان مهمترین ماموریت این شرکت بوده و اهداف استراتژیک شرکت اعتباری ملل نیز شامل افزایش سهم بازار، ارتقای سطح نوآوری و افزایش مسئولیت‌پذیری اجتماعی است.

    وی درباره پرتفوی سرمایه‌گذاری این شرکت نیز اظهار کرد: در بخش سرمایه‌گذاری‌ها سبدی متنوع شکل گرفته که حوزه‌هایی همچون بهداشت و درمان، معادن و فولاد، سه شرکت تولیدی، صنعت تامین سرمایه و گروه مالی و مشارکت با شهرداری‌ها در شهرهایی مانند دزفول، کرمان، اصفهان و ... را شامل می‌شود.

    برچسب ها