عصر خودرو

قائم مقام ارشد رنو فرانسه:

ایران به رشد فروش رنو کمک کرد

عصر بازار- قائم مقام ارشد رنو با اعلام اینکه ماموریت ما در ایران ساده است گفت: ما مایلیم همکاری مان را در مشارکت با صنعت خودروسازی ایران گسترش دهیم و کیفیت یکی از اولویت‌های ما است.

ایران به رشد فروش رنو کمک کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، برنارد کامبیر امروز در چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو با بیان اینکه رنو در سال گذشته میلادی 6.2 میلیون خودرو تولید کرد که این رقم نسبت به سال قبل از آن 30 درصد بیشتر بود، اظهار داشت: بازار آفریقا، هند و ایران حدود 37 درصد از کل فروش ما را به خود اختصاص داد.

    وی افزود: رنو در آفریقا سال گذشته تامین کننده شماره یک خودرو بود؛ در هند و همچنین ایران نیز ما فروش خوبی داشتیم که این امر با همکاری طرف های ایرانی محقق شد.

    قائم مقام ارشد رنو با اعلام اینکه ماموریت ما در ایران ساده است، تصریح کرد:ما مایلیم همکاری مان را در مشارکت با صنعت خودروسازی ایران گسترش دهیم؛ در این گسترش همکاری، کیفیت یکی از اولویت‌های ما است در این فرایند مشتریان در تمام فرآیند تصمیم گیری ما مشارکت داشته باشند.

    قائم مقام ارشد رنو اضافه کرد: امروز قصد داریم برای پر کردن فاصله‌ای که در بازار ایران وجود دارد، همکاری خود را با شرکای ایرانی گسترش دهیم. در این ارتباط ارایه خدمات سریع و با کیفیت اولویت ما است.

    وی با طرح این سوال که توقع مشتریان از خدمات خودروسازان چیست؟ گفت: پاسخ این است که دریافت خدمات باید راحت شود و زمان دریافت خدمات نیز باید به حداقل برسد؛ علاوه بر این، سیاست نرخ گذاری مشخص و شفافی برای ارایه خدمات باید شکل بگیرد.

    برچسب ها