عصر خودرو

در دانشگاه خاتم ؛

برگزاری نخستین جشنواره و دومین رویداد نوآورانه فناوری های مالی (فین تک)

عصر بازار- نخستین جشنواره و دومین رویداد نوآورانه فناوری های مالی فین تک، با هدف حمایت از تجاری سازی ایده های نو، حل مسائل جدید و معرفی استارتاپ های فناوری های مالی همچون بانکداری، پرداخت الکترونیکی و بورس به مدت سه روز از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ اسفند ماه امسال در دانشگاه خاتم برگزار می شود.

برگزاری نخستین جشنواره و دومین رویداد نوآورانه فناوری های مالی (فین تک)
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از بانک پاسارگاد، شرکت   فناپ با حمایت بانک پاسارگاد و با همت مرکز نوآوری و فناوری و همکاری شرکت های داتین، اتیک و پارسا در نظر دارد این رویداد را با عنوان نخستین جشنواره و دومین رویداد نوآورانه فناوری های مالی  (فین تک) برگزار کند و به چالش حل مسئله، هک وان، استارتاپ وان و نمایشگاه استارتاپ ها بپردازد. از اهداف عمده این رویداد می توان به آموزش و ترویج فناوری مالی و شناسایی تیم ها و استارتاپ ها اشاره کرد.

    از کلیه علاقه مندان به شرکت در بخش های برنامه نویسی، طراحان رابط و تجربه کاربری، متخصصان کسب و کار و صاحبان ایده های نو دعوت می شود که در این رویداد حضور یابند.

    علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام، به سایت این رویداد به نشانی www. fintechfest. ir مراجعه کنند.

    برچسب ها