عصر خودرو

پس از ۴ روز رقابت

سپهر نوید آفرین صاحب بلوک ۱۰ درصدی فروشگاه رفاه شد

عصر بازار- پس از گذشت چهار روز رقابت ، دیروز سه شنبه بلوک ۱۰.۰۸ درصدی سهام شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه به یک شرکت بازرگانی خصوصی فعال در واردات مواد غذایی و حیوانات زنده واگذار شد.

سپهر نوید آفرین صاحب بلوک ۱۰ درصدی فروشگاه رفاه شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ روز شنبه بانک ملت تعداد 45,443,810 سهم معادل 10.08 درصد از سهام غیر مدیریتی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه (سهامی عام) را با شرایط  نقد و اقساط به قیمت پایه هر سهم 9,501 ریال روی میز فروش فرابورس  گذاشت که پس از رقابت 4 روزه طی روز جاری به قیمت 1655 تومان به ازای هر سهم از سوی کارگزاری سی ولکس کالا برای یک شرکت بازرگانی خصوصی خریداری شد.

    بررسی ها نشان می دهد این بلوک مدیریتی دیروز از سوی شرکت بازرگانی سپهر نوید آفرین خریداری شده است. به این ترتیب باید این شرکت حقوقی ظرف 20 روز آینده برای قطعی شدن معامله مذکور مبلغ 75 میلیارد و 209 میلیون و 505 هزار و 550 تومان را در حساب خود کنار بگذارد .

    شرکت بازرگانی سپهر نوید آفرین به مدیر عاملی امیر حسین ابو ترابیان در مرداد ماه سال 1384 شمسی ثبت شده و در زمینه واردات مواد غذائی،حیوانی،نباتی،آشامیدنی،محصولات وابسته،نباتات وحیوانات زنده ودرزمینه صادرات کلیه کالاهای مجاز فعالیت می کند.

    به این ترتیب با واگذاری این دارایی ، بانک ملت از ترکیب هیات مدیره فروشگاه های زنجیره ای رفاه خارج می شود.

    شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه دارای 1910 نفر پرسنل دائمی و 1079 کارمند موقت ساعتی است و در پایان عملکرد سال مالی منتهی به 30 مهر ماه 1395 توانسته با سرمایه 45 میلیارد و 41 میلیون و یکصد هزار تومانی سودی 456 ریالی به ازای هر سهم را محقق سازد.

    برچسب ها