عصر خودرو

فروش بیش از ۴۶ هزار تن مواد پلیمری ۱۸ مجتمع پتروشیمی

عصر بازار- تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه معامله ۴۶ هزار و ۴۶۲ تن انواع مواد پلیمری شرکتهای پتروشیمی اروند، امیرکبیر، ایلام، آریاساسول، بندرامام، تبریز، تخت جمشید، تندگویان، خوزستان، رجال، شازند، غدیر، لاله، مهاباد، مهر، پتروشیمیایی تخت جمشید پارس، پلی پروپیلن جم و پلیمر کرمانشاه را تجربه کرد.

فروش بیش از ۴۶ هزار تن مواد پلیمری ۱۸ مجتمع پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران  در این روز 3 هزار تن لوب کات، 13 هزار تن وکیوم باتوم، 100 تن بنزن، یک هزار و 313 تن قیر نیز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی معامله شد.

    علاوه براین تالار صادراتی بورس کالای ایران در این روز شاهد داد و ستد 17 هزار و 500 تن انواع قیر بود.

    تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز معامله یک هزار تن گندم خوراکی و 600 تن روغن خام سویا را تجربه کرد. علاوه براین 155 تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی و 4 هزار و 956 تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت گواهی سپرده کالایی داد و ستد شد.

    این گزارش حاکی است،  600 تن شمش هزار پوندی شرکت ایرالکو و یک هزار و 520 تن سبد میلگرد شرکت ذوب آهن اصفهان در تالار محصولات صنعتی و معدنی داد و ستد شد.

    علاوه براین، 500 تن کنسانتره فسفات و یک هزار و 280 تن ضایعات فلزی و روغن کارکرده لوکوموتیو در تالار فرعی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

    برچسب ها