عصر خودرو

معاون زنگنه خبر داد؛

آغاز مذاکرات ایران و ونزوئلا درباره بازار نفت

عصر بازار- معاون وزیر نفت با بیان اینکه دور جدید مذاکرات وزرای نفت ایران و ونزوئلا پس فردا آغاز می شود، گفت: وزیر نفت و امور خارجه ونزوئلا امشب وارد تهران می شوند.

آغاز مذاکرات ایران و ونزوئلا درباره بازار نفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، امیرحسین زمانی نیا درباره مذاکرات نفتی ایران با کشورهای عضو و غیرعضو اوپک برای مدیریت بیشتر بازار نفت گفت: ایران همواره با تمامی کشورهای عضو و غیرعضو اوپک برای سامان بخشی به وضعیت بازار نفت گفتگو و مذاکره می کند.

    معاون امور بین الملل وزیر نفت با بیان اینکه امروز هم وزرای نفت ایران و عمان به عنوان دو کشور عضو و غیرعضو اوپک در خصوص وضعیت بازار نفت در نشست تهران دیدار و گفتگو کردند، تصریح کرد: در راستای این سیاست کلان وزرای نفت و امور خارجه ونزوئلا امشب به تهران سفر می کنند.

    این مقام مسئول تاکید کرد: قطعا مذاکرات ایران و ونزوئلا در راستای اجرای هر چه باکیفیت تر توافق نفتی وین بین کشورهای عضو و غیرعضو اوپک خواهد بود.

    بر اساس این گزارش، ایران و ونزوئلا دو کشور باسابقه عضو سازمان اوپک بوده و در طول چند سال گذشته تاکنون همواره در راستای بهبود وضعیت بازار دیدار و گفتگوهایی بین مقامات دو کشور به صورت دو جانبه انجام شده است.

    برچسب ها