عصر خودرو

معاون اول رییس جمهور:

غدیر در اشل یک شرکت بین المللی است

عصر بازار- معاون اول رییس جمهور گفت: سرمایه گذاری سیزده میلیارد یورویی شرکت غدیر نشان می دهد که این شرکت در اندازه یک شرکت بین المللی و عامل افتخار است.

غدیر در اشل یک شرکت بین المللی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، اسحاق جهانگیری صبح امروز در مراسم افتتاح بخش گاز نیروگاه خصوصی سیکل ترکیبی بهبهان با اشاره به تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران گفت: کشور در مسیر توسعه قرار گرفته و دولت در حال فعالیت برای بهبودی وضعیت معیشت مردم است. در واقع بزرگ ترین رسالت دولت ایجاد فضای مناسب برای تولید است.

    وی ادامه داد: در بخش بین الملل نیز دولت در پی ایجاد فضای آرام است تا بستر مناسب برای جذب سرمایه گذاری ایجاد شود.

    جهانگیری به دست آوردهای صنعت برق ایران اشاره و اظهار کرد: در سال جاری یک هزار و هشتصد مگاوات برق به مدار اضافه شده که این رقم بیش از دو برابر تولید برق در سال گذشته است. همچنین افت شبکه برق در سال 92 چهارده تا پانزده درصد بوده که به دنبال کاهش آن تا رقم 10 درصد هستیم. علاوه بر این امسال برنامه برای تولید 8 هزار مگاوات برق در دستور کار قرار دارد که دو هزار مگاوات آن تا پایان سال محقق می شود.

    وی با بیان اینکه افتتاح نیروگاه بهبهان نیازمند کار جهادی است تشریح کرد: حضور بخش خصوصی در ساخت نیروگاه طی سال های اخیر قابل توجه بوده و نیروگاه بهبهان به طور کامل متعلق به بخش غیردولتی است.

    به گفته معاون اول رییس جمهور سرمایه گذاری سیزده میلیارد یورویی شرکت غدیر نشان می دهد که این شرکت در اشل یک شرکت بین المللی و عامل افتخار است.

    برچسب ها