عصر خودرو

عرضه ۹۴ هزار تن انواع مواد پلیمری، قیر، لوب کات، بنزن و وکیوم باتوم

عصر بازار- تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه میزبان عرضه ۹۴ هزار و ۵۰۷ تن انواع مواد پلیمری، قیر، لوب کات، بنزن و وکیوم باتوم است.

عرضه ۹۴ هزار تن انواع مواد پلیمری، قیر، لوب کات، بنزن و وکیوم باتوم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز 46 هزار و 407 تن مواد پلیمری، 100 تن بنزن، 32 هزار تن قیر، 3 هزار تن لوب کات و 13 هزار تن وکیوم باتوم در این تالار عرضه می شود.

    تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه 46 هزار و 500 تن انواع قیر، گوگرد، لوب کات و وکیوم باتوم است.

    تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه یک هزار و 520 تن سبد میلگرد، 600 تن شمش هزار پوندی آلومینیوم، یک هزار و 700 تن کک متالورژی و 5 کیلوگرم شمش طلا ست.

    تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد عرضه 61 هزار تن گندم خوراکی، 2 هزار تن گندم دوروم، 4 هزار و 300 تن شکر سفید، یک هزار تن شکر خام و 100 تن روغن خام سویا است.

    علاوه براین 158 هزار و 40 عدد تخم مرغ نطفه دار به قیمت هر عدد 9 هزار ریال نیزدر این تالار عرضه می شود.

    بر اساس این گزارش 3 هزار و 71 تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی و حدود 9 هزار تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت گواهی سپرده کالایی در این تالار عرضه می شود.

    تالار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه 66 هزار قطعه جوجه یک روزه، یک هزارتن کنسانتره فسفات، یک هزار و 377 تن ضایعات فلزی و 25 تن روغن کارکرده لوکوموتیو است.

    برچسب ها