عصر خودرو

بازگشایی ۴ نماد فرابورسی در جریان معاملات امروز؛

معامله ۹۲۸ میلیارد ریال انواع اوراق در فرابورس ایران

عصر بازار- تغییر مالکیت ۱۴۵ میلیون ورقه به ارزش حدود ۹۲۸ میلیارد ریال ماحصل معاملات امروز بازار فرابورس ایران است.

معامله ۹۲۸ میلیارد ریال انواع اوراق در فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، در معاملات امروز دوشنبه 18 بهمن ماه سهامداران شاهد دادوستد بیش از 87 میلیون سهم به ارزش 265 میلیارد ریال بودند که این میزان معامله در 18 هزار و 704 دفعه صورت گرفت.

    نماد کیمیا مربوط به شرکت معدنی کیمیای زنجان گستران در حالی با مبادله 2 میلیون سهم به ارزش حدود 40 میلیارد ریال بالاترین ارزش معاملاتی را از آن خود کرد که نماد حریل مربوط به شرکت ریل پرداز سیر با نقل و انتقال 12 میلیون سهم به ارزش 17 میلیارد ریال بیشترین حجم معاملات را از آن خود کرد.

    در این بازار روز جاری شاهد بازگشایی چند نماد بودیم. بر این اساس نماد معاملاتی شرکت مجتمع معادن مس تکنار پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام، نماد معاملاتی شرکت سیمان لار سبزوار پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام، نماد معاملاتی شرکت مواد اولیه دارویی البرز بالک پس از ارائه اطلاعات پیش‌بینی و در نهایت نماد معاملاتی شرکت افرانت پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بازگشایی شدند.

    تنها نمادی که در پایان معاملات امروز متوقف شد مربوط به شرکت نماد معاملاتی شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان است.

    شاخص کل فرابورس نیز روز جاری بیش از یک واحد افت کرد و آیفکس به رقم 835 واحد رسید. نمادهای «مارون»، «بمپنا»، «خراسان» و «شپاس» در حالی بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را گذاشتند که نمادهای «دماوند»، «شراز» و «اتکای» در نتیجه معاملات مثبت خود مانع از افت بیشتر شاخص شدند.

    امروز در تابلوی معاملاتی اوراق تسه نیز در حالی 89 هزار ورقه به ارزش 68 میلیارد ریال دادوستد شد که این اوراق در دامنه قیمتی 758 تا 773 هزار  ریال مورد مبادله قرار گرفت. اوراق گواهی تسهیلات مسکن دی ماه 95 بیشترین حجم، ارزش معاملات و قیمت این اوراق را در جریان معاملات به خود اختصاص داد.

    در صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله نیز بیش از یک میلیون ورقه به ارزش حدود 15 میلیارد ریال مورد مبادله قرار گرفت و صندوق اعتماد آفرین پارسیان بالاترین حجم و ارزش معاملات را در میان ETFها تجربه کرد.

    برچسب ها