عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

سرمایه گذاری سایپا یک ماهه بیش از ۴۴ میلیارد ریال سود کسب کرد

عصر بازار: شرکت سرمایه گذاری سایپا در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ از بابت فروش تعدادی از سهام چند شرکت بورسی معادل ۴۴ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال سود شناسایی کرد.

سرمایه گذاری سایپا یک ماهه بیش از ۴۴ میلیارد ریال سود کسب کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری سایپا صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 94 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد در ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 80 میلیارد و 529 میلیون ریال و مبلغ 125 میلیارد و 7 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل 44 میلیارد و 478 میلیون ریال سود کسب کرد.

    همچنین این شرکت تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 991 میلیون ریال خریداری کرد.

    گفتنی است "وساپا" در دوره یک ماهه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده دو هزار و 80 میلیارد و 355 میلیون ریال و ارزش بازار دو هزار و 41 میلیارد و 118 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره بهای تمام شده آن معادل 79 میلیارد و 538 میلیون ریال کاهش یافت و به دو هزار میلیارد و 817 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن با نیز مبلغ 281 میلیارد و 505 میلیون ریال کاهش یافت و معادل یک هزار و 759 میلیارد و 613 میلیون ریال محاسبه شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها