عصر خودرو

در معاملات هفته گذشته؛

۵۳۴۰ نفر در فرابورس ۲۸۵ هزار ورقه حق تقدم تسهیلات مسکن خریدند

عصر بازار- در معاملات هفته گذشته فرابورس ایران تعداد ۵۳۴۰ نفر با خرید ۲۸۵ هزار ورقه حق تقدم تسهیلات مسکن وارد فرایند دریافت تسهیلات از بانک مسکن شدند.

۵۳۴۰ نفر در فرابورس ۲۸۵ هزار ورقه حق تقدم تسهیلات مسکن خریدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، بیش از 617 میلیارد و 324 میلیون ریال انواع سود در هفته گذشته به 2358 سرمایه گذار در بازار سهام توسط مدیریت امور ارتباط با مشتریان و خدمات الکترونیک شرکت سپرده گذاری مرکزی پرداخت شده و تعداد 90 مورد اصلاح مشخصات و تعداد 5 وکالت نامه نیز مورد تایید قرار گرفته است.

    بر اساس این گزارش، در معاملات هفته گذشته فرابورس ایران تعداد 5340 نفر با استفاده از اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن وارد فرایند دریافت تسهیلات از بانک مسکن شدند که حجم این معاملات بیش از 285 هزار برگه اوراق بوده است.

    گفتنی است؛ معاملات حق تقدم تسهیلات مسکن از سال 89 در شرکت فرابورس ایران آغاز شده است که هم اکنون بیش از 20 نماد حق تقدم تسهیلات مسکن در این شرکت معامله می شود.

    همچنین بر اساس بخشنامه بانک مسکن، نرخ سود تسهیلات خرید خانه، فروش اقساطی و جعاله تعمیر مسکن از 18.5به 17.5 درصد کاهش یافته و مدت زمان باز پرداخت تعیین شده است.

    سقف فردی تسهیلات خرید از محل گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در تهران 600 میلیون ریال، در مراکز استانها و شهرهای بالای 200 هزار نفر500 میلیون ریال و سایر مناطقه شهری 400 میلیون ریال است.

    برچسب ها