عصر خودرو

یک مقام مسئول؛

خرید هواپیمای «ای تی آر» قطعی نیست

احتمال توافق وجود دارد

عصر بازار- با وجود گذشت چندماه از آغاز مذاکرات «ایران ایر» با شرکت «ای تی آر» هنوز اما و اگرهایی در خرید این هواپیما وجود دارد و اگرچه خرید از این شرکت قطعی نیست اما امکان رسیدن به توافق وجود دارد.

خرید هواپیمای «ای تی آر» قطعی نیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، یک مقام مسئول درباره انتشار خبر ورود نمایندگان شرکت «ای تی آر» به تهران، گفت: تاکنون جلسات متعددی برای امضای توافقنامه خرید ایران ایر از «ای تی آر» برگزار شده  اما تاکنون طرفین به نتیجه قطعی نرسیده اند.

    وی افزود: این امکان وجود دارد که ایران ایر و «ای تی آر» در جلسه فردا به تفاهم رسیده و توافقنامه خرید را امضا کنند اما رسیدن به توافق قطعی و حتمی نیست.

    به گفته این منبع آگاه، هم اکنون دو فروند «ای تی آر» در فرانسه رنگ آمیزی شده و در حال آماده سازی هستند و پیش بینی می‌شود تا پایان سال این دو فروند هواپیما در اختیار ایران ایر قرار بگیرند اما احتمال عدم دستیابی به نتیجه هم وجود دارد.

    گفتنی است اصغر فخریه کاشان،  قائم مقام وزیر راه وشهرسازی مدتی قبل در جمع خبرنگاران از انعقاد پیش قرارداد خرید 20 فروند از این هواپیمای70 نفره با شرکت ای. تی. آر (فرانسوی-ایتالیایی) خبر داده و گفته است که اگر درباره تامین قطعات موتورهای کانادایی این هواپیماها به تفاهم برسیم قرارداد نهایی امضا می‌شود.

    برچسب ها