عصر خودرو

بازدید مسئولان شرکت ARC فرانسه از فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند

عصر بازار- مسئولان شرکت بین المللی فرانسوی ARC از ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در استان خوزستان دیدن کردند.

بازدید مسئولان شرکت ARC فرانسه از فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، مسئولان شرکت بین المللی فرانسوی ARC با حضور در سازمان منطقه آزاد اروند از ظرفیت های این منطقه برای سرمایه گذاری بازدید کردند.

    شرکت بین المللی فرانسوی ARC یکی از بزرگترین تولید کنندگان ظروف اوپال و ارکوپال در کشور فرانسه است که دارای طیف گسترده ای از محصولات آشپزخانه است.

    این شرکت، ارائه دهنده یکی از برندهای حاضر در بازارهای جهانی بوده و سهم بالایی از بازارهای بین المللی را دارا می باشد.

    مسئولان و نمایندگان ARC ضمن بازدید از ظرفیت ها و زیرساخت های منطقه آزاد اروند ابراز امیدواری کردند تا با سرمایه گذاری در این منطقه بتوانند نسبت به کسب سهم بازار خاورمیانه موفق شوند.

    منطقه آزاد اروند، چهارم مردادماه سال 1383 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد و این منطقه بخش هایی از شهرستان آبادان و خرمشهر که دارای زیرساخت های صنعتی، تجاری و توریستی است را در خود جای داد و موقعیتی ممتاز نسبت به سایر نقاط کشور دارا است.

    سرعت بخشی انجام امور زیربنایی، عمران و آبادانی، رشد و توسعه اقتصادی، سرمایه گذاری و افزایش درآمد عمومی، ایجاد اشتغال سالم و مولد، تنظیم بازار کار و کالا، حضور فعال در بازارهای جهانی و منطقه ای، تولید و صادرات کالاهای صنعتی و تبدیلی و ارائه خدمات عمومی از اهداف تشکیل مناطق آزاد عنوان شده است.

    منطقه آزاد اروند در شمال غربی خلیج فارس در محل تلاقی اروند رود و کارون واقع و دارای مرز مشترک با کشورهای عراق و کویت است.

    برچسب ها