عصر خودرو

با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی استان خوزستان و بورس کالا؛

مرحله اول برنامه آموزشی اجرای قیمت تضمینی ذرت خوزستان اعلام شد

عصر بازار: با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی استان خوزستان، مرحله اول برنامه آموزشی بورس کالای ایران برای اجرای طرح قیمت تضمینی در استان خوزستان اعلام شد.

مرحله اول برنامه آموزشی اجرای قیمت تضمینی ذرت خوزستان اعلام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، مرحله اول این برنامه آموزشی در قالب برگزاری 6 کارگاه تخصصی در هفته منتهی به 9 مهر ماه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های تولیدکننده ذرت در استان خوزستان شامل شوش ، دزفول ، بهبهان ، شوشتر، گتوند و اندیمشک برگزار می شود و مراحل بعدی این برنامه آموزشی در هفته های آتی تا پایان فصل برداشت ذرت در این استان ادامه خواهد داشت.

    بر اساس این گزارش، مدیران ،کارشناسان و مروجان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها و کارشناسان دهستان های ذیربط به همراه اعضای اتحادیه های تعاونی روستایی شهرستان ها و جمعی از انبارداران ، خشک کن داران و ذرت کاران استان خوزستان با حضور در این کارگاه های آموزشی از نزدیک با عملیات اجرایی طرح قیمت تضمینی شامل نحوه تودیع ذرت در انبارهای تحت پذیرش بورس کالای ایران، نحوه معامله ذرت در بورس کالای ایران از طریق کارگزاران ، صدور قبض انبار و مراحل تسویه و انجام معامله در این بورس آشنا می شوند.

    این گزارش حاکی است، طبق برنامه آموزشی اعلام شده ، دست اندرکاران تولید ذرت در شهرستان های شوش و دزفول در 5 مهر ماه، شوشتر و گتوند 7 مهر و اندیمشک 8 مهر می توانند با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های ذکر شده با حضور در این کارگاه های تخصصی با نحوه انجام طرح قیمت تضمینی آشنا شوند.

    شایان ذکر است، بر اساس ابلاغیه هیات دولت، امسال طرح قیمت تضمینی و معامله ذرت تولیدی کشاورزان خوزستانی از طریق بورس کالای ایران، جایگزین طرح خرید تضمینی این محصول در استان خوزستان شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها